Jump to content

Interesse in meet & greet?

baha

Recommended Posts

Deze vraag vloeit voort uit een ander topic: http://www.shavingsociety.com/viewtopic.php?f=14&t=5522

Mijn oorspronkelijke vraag was dus of er forumleden zijn die workshops verzorgen, aangezien er toch vrij veel komt kijken bij het traditioneel scheren (zepen, kwasten, slijpen, stroppen, ...)

Maar we kunnen het ook opentrekken naar een algemene meet & greet.

De invulling kan later nog worden bepaald (gewoon gezellig kletsen over ons favoriete onderwerp, workshops, markt, ....), eerst kijken of er voldoende interesse is..

Geef dus maar aan of je interesse hebt, en in welke regio.

Bij voldoende interesse ga ik aan de slag 8-)

Als ik een beetje zicht heb op wie er geïnteresseerd is probeer ik een zo centraal mogelijk gelegen locatie te vinden ;)

Wanneer? Dat moet ik zelf nog eens bekijken :?:)

Altijd gezellig maar waar en wanneer? En niet negatief bedoeld maar helaas leert de praktijk dat dit initiatief heel vaak dood bloed dus laten we hopen dat dit de uitzondering wordt.

Ik weet het, maar wie niet waagt... blijft maagd.

Hopelijk komt er voldoende respons om hiermee door te gaan ;)

Ben niet vies van een stukje rijden. Maar om het centrale punt te kunnen bepalen mag je made op de kaart zetten ;)

:D

Dat zou ook nog eens ongeveer kunnen kloppen [thumbsup]

Als we gaan slijpen ben ik zeer geïnteresseerd!. Woon in Hilversum: een buitenbeentje in het huidige stippenpatroon.

Hilversum is toegevoegd.

Ik weet wat je bedoelt met dat buitenbeentje. Ik ben het onderste stipje op de kaart ;)

Ik ben het onderste stipje op de kaart ;)

De kaart is niet openbaar te zien, ik moet inloggen??

Hij staat nochtans openbaar voor iedereen die de link heeft.

Hij heeft ondertussen 25 views, dus denk ik dat hij volgens mij wel openbaar is hoor.