Snowmiss Posted March 5, 2017 Share Posted March 5, 2017 Zojuist na een uur in de badkamer gestopt met scheren. De baard prima eraf met het open mes, maar het hoofd niet helemaal gelukt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buffel Posted March 5, 2017 Share Posted March 5, 2017 Misschien een spiegel aan de achterkant hangen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snowmiss Posted March 5, 2017 Author Share Posted March 5, 2017 Misschien een spiegel aan de achterkant hangen? Goed idee, nu eerst mijn vrouw dit kapsel leuk laten vinden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted March 5, 2017 Share Posted March 5, 2017 Je wordt verondersteld een scherp mes te nemen hoor Denk dat in het begin zonder spiegel heel erg moeilijk is Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted March 5, 2017 Share Posted March 5, 2017 Voor mij is het gezicht met de Feather scheren al een hele worsteling, en dat zie ik nog goed, dus laat staan de schedel maar zoals ze zeggen oefening baart kunst. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snowmiss Posted March 5, 2017 Author Share Posted March 5, 2017 Met dank aan mijn vrouw (en zoon voor het nemen van de foto): Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snowmiss Posted March 6, 2017 Author Share Posted March 6, 2017 Je wordt verondersteld een scherp mes te nemen hoor Denk dat in het begin zonder spiegel heel erg moeilijk is Dit mes, was in principe scherp genoeg. In ieder geval de afgelopen keren voor mijn baard. Hoe het nu, na deze scheerbeurt is, vraag ik me af. Kwestie van je hoofd en eventuele plooien volgen. Heb je geen spiegel voor nodig, je gebruikt ook geen spiegel aan de achterkant om je haar te kammen. Lang geleden dat ik überhaupt mijn haren heb gekamt, maar deze opmerking heb ik je al eens eerder zien maken Rolf, vandaar dat ik het gisteren maar gewoon geprobeerd heb. Overigens is het tenslotte dus afgemaakt met de GEM Junior met een vers GEM mesje. Komende tijd ga ik de GEM voor mijn hoofd gebruiken en de baard met de andere krabbers en het open mes (als dat nog scherp genoeg is). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wolf Posted March 6, 2017 Share Posted March 6, 2017 Hele mooie trui of wat je dat noemt overigens. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snowmiss Posted March 6, 2017 Author Share Posted March 6, 2017 Hele mooie trui of wat je dat noemt overigens. Dank je, dat is inderdaad een trui (verwijzing in de Zuid-Afrikaanse wikipedia), leest leuker dan de gewone Nederlandse. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snowmiss Posted March 7, 2017 Author Share Posted March 7, 2017 Hmmm filmpje doet het niet Had je muziek op de achtergrond? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted March 7, 2017 Share Posted March 7, 2017 Je doet er wel lang over Rolf dit schiet toch helemaal niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
DannyVG Posted March 7, 2017 Share Posted March 7, 2017 Rolf dat filmpje is geblokkeerd voor belgie wegens schending sme auteursrechten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted March 8, 2017 Share Posted March 8, 2017 Weet je het ziet er altijd zo gemakkelijk uit het scheren met open mes van het gezicht of nu weer het hoofd........tot ik het zelf probeer met de DX en dan is de praktijk veel weerbarstiger. In 4 minuten strak glad en geen wondjes oefening baart dus degelijke kunst Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Posted March 8, 2017 Share Posted March 8, 2017 Goed om je dit zo relaxed te zien doen Rolf. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted March 8, 2017 Share Posted March 8, 2017 Mooi filmpje, kunnen ze zien dat het eigenlijk allemaal niet zoveel inhoud. Gezicht is naar mijn bescheiden mening moeilijker dan het hoofd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snowmiss Posted March 8, 2017 Author Share Posted March 8, 2017 Bedankt Rolf, zo ongeveer heb ik het ook staan doen Alleen had ik nog langere haren staan die ik misschien beter had kunnen kortwieken met de tondeuse vooraf. De afgelopen twee keer heb ik het hoofd met mijn GEM Junior SE krabber bij gewerkt. Ik wil nu namelijk eerst op mijn gezicht gaan proberen of ik mijn Schuckar niet te bot heb gemaakt voor een fatsoenlijke scheerbeurt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts