Degraaffm Posted September 8, 2013 Posted September 8, 2013 Aangezien ik veel topics zie over scheerfanaten die in het buitenland mooie spullen kopen, vroeg ik me af of ik op Grieks Cyprus wat leuke spullen zou kunnen bemachtigen. Het lijkt me typisch een eiland dat ook zijn eigen zeep maakt bijvoorbeeld! Heeft iemand daar wel eens wat van meegenomen of zijn er wellicht Griekse merken die de moeite waard zijn?
Bar_Bier! Posted September 18, 2013 Posted September 18, 2013 Op Turks Cyprus zul je best scheerspullen van Arko kunnen vinden, maar op Grieks Cyprus..geen idee. Ga je op vakantie of voor je werk? Veel plezier!
Degraaffm Posted September 22, 2013 Author Posted September 22, 2013 Voor vakantie op grieks cyprus, heerlijk warm op het moment! Heb al in de supermarkt gekeken maar vind alleen veel te dure bussen scheerschuim. Wel een tube palmolive creme gevonden maar ik denk dat die in nederland ook wel te koop is..
SlaadjeBla Posted September 22, 2013 Posted September 22, 2013 Voor vakantie op grieks cyprus, heerlijk warm op het moment! Heb al in de supermarkt gekeken maar vind alleen veel te dure bussen scheerschuim. Wel een tube palmolive creme gevonden maar ik denk dat die in nederland ook wel te koop is.. Als het palmolive met mentol is en minder dan 4 euro kost, direct meenemen! Aanrader.
Degraaffm Posted September 23, 2013 Author Posted September 23, 2013 Of het de menthol is ga ik vanmiddag bekijken, ik weet nog wel dat hij 1,80 kost
marzman Posted September 23, 2013 Posted September 23, 2013 De Classic kost hier ook 1,80. Als het de menthol is zou ik een vorraadje meenemen
gyedema Posted September 23, 2013 Posted September 23, 2013 Ik heb ergens in Rethymnon een tube as balsem voor iets van €6,- gekocht. Fijn spul, en je hebt er maar heel erg weinig van nodig. [align=center][/align]
Degraaffm Posted September 24, 2013 Author Posted September 24, 2013 De menthol kost inderdaad 1,80! Heb vanmiddag een tube van de classic en de menthol gekocht. Deze week nog een paar menthol extra halen De apollo a.s. Creme heb ik nog niet gevonden maar heb nog een week om rond te kijken!
Degraaffm Posted September 24, 2013 Author Posted September 24, 2013 Dit is overigens in een andere supermarkt, bij de plaatselijke super is het 1,80
Recommended Posts