Jump to content

Recommended Posts

Posted

Aangezien ik veel topics zie over scheerfanaten die in het buitenland mooie spullen kopen, vroeg ik me af of ik op Grieks Cyprus wat leuke spullen zou kunnen bemachtigen. Het lijkt me typisch een eiland dat ook zijn eigen zeep maakt bijvoorbeeld! Heeft iemand daar wel eens wat van meegenomen of zijn er wellicht Griekse merken die de moeite waard zijn?

• 2 weeks later...
Posted

Op Turks Cyprus zul je best scheerspullen van Arko kunnen vinden, maar op Grieks Cyprus..geen idee. Ga je op vakantie of voor je werk? Veel plezier!

Posted

Voor vakantie op grieks cyprus, heerlijk warm op het moment! Heb al in de supermarkt gekeken maar vind alleen veel te dure bussen scheerschuim. Wel een tube palmolive creme gevonden maar ik denk dat die in nederland ook wel te koop is..

Posted
Voor vakantie op grieks cyprus, heerlijk warm op het moment! Heb al in de supermarkt gekeken maar vind alleen veel te dure bussen scheerschuim. Wel een tube palmolive creme gevonden maar ik denk dat die in nederland ook wel te koop is..

Als het palmolive met mentol is en minder dan 4 euro kost, direct meenemen! Aanrader.

Posted

Ik heb ergens in Rethymnon een tube as balsem voor iets van €6,- gekocht. Fijn spul, en je hebt er maar heel erg weinig van nodig.

[align=center]aoos10002_b.jpg[/align]

Posted

De menthol kost inderdaad 1,80!

Heb vanmiddag een tube van de classic en de menthol gekocht. Deze week nog een paar menthol extra halen :)

De apollo a.s. Creme heb ik nog niet gevonden maar heb nog een week om rond te kijken!

ImageUploadedByTapatalk1380044776.464010.jpg.7dd46da84d3f256191930a7efd35b336.jpg