Jump to content

Recommended Posts

Posted

Beste mensen

Ik ben nieuw hier, volgens sommigen spoor ik niet omdat ik te veel scheerzepen, balms en andere scheer gerelateerde spulletjes heb :roll:

Ach het valt wel mee zegt m'n vrouw, en die heeft altijd gelijk :D

Posted

Welkom en wat je voorraad betreft, zijn er hier nog wat van die mensen, die tot hun 150te vooruit kunnen :roll:

Posted

Welkom op het forum en wij zijn dol op foto's :)

En de woonplaats Putten leuk in het straatje bij de kerk bij Jagger een mooie verzameling scheergerei met ook zepen van Muhle en Cabtree & Evellyn en een Etos die Proraso in de schappen heeft staan.

Posted
Welkom op het forum en wij zijn dol op foto's :)

En de woonplaats Putten leuk in het straatje bij de kerk bij Jagger een mooie verzameling scheergerei met ook zepen van Muhle en Cabtree & Evellyn en een Etos die Proraso in de schappen heeft staan.

Hoe plaats ik een foto?

• 1 month later...
Posted

Van harte welkom Gert..! En die verzameling zepen en krabbers is niet mis...!! Jekan heel goed meekomen met de toppers van de verzameling hier op dit forum..!

Posted

Heerlijk om te zien en ik zie een paar zeep toppers zoals Meissner, Stirling, Strop Shoppe, Caties Bubbles en voor de krabber liefhebbers een hele zeldzame Gillette op een eigen plank in het blauwe doosje.