Mickmabsoot Posted June 23, 2013 Share Posted June 23, 2013 Ik zie dat iedereen zich voorstelt dus is het wel zo netjes als ik dat ook even doe Ik ben Michael, 18 jaar oud en woon in oss. Ik ben begonnen met traditioneel scheren toen mijn opa is overleden omdat hij van die oude Straight razors gebruikte en dat mij wel leuk leek om te doen. Nou heb ik er twee maar zal ik daar toch niks meer mee moeten doen omdat ze best oud zijn dus ga ik lekker sparen voor wat nieuwe dingen. Double edge ziet er allemaal ook wel cool uit dus misschien dat ik dat ook eens wil gaan proberen. Het forum ziet er al strak uit en ik zal hier nog wel veel gebruik van gaan maken! Dus als iemand een mooie straightrazor te koop heeft geef mij een gil haha Michael Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted June 23, 2013 Share Posted June 23, 2013 Welkom Michael! Scheer je nu nog met de straights van je opa? Die waar je gisteren over schreef? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mickmabsoot Posted June 23, 2013 Author Share Posted June 23, 2013 ik gebruik er eentje van de twee want die is nog scherp genoeg maar ik ga de shavette van slaadjebla kopen denk ik dan kan ik de straights ergens opbergen of displayen. dan kan ik sparen voor een mooie nieuwe terwijl ik die shavette gebruik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted June 23, 2013 Share Posted June 23, 2013 Er staan af en toe wel betaalbare en opgeknapte straights op marktplaats, dan betaal je vaak niet meer dan een euro of 30. Paul Cox in Breukelen heeft ook altijd een behoorlijk assortiment betaalbare gebruikte maar scheerklare messen liggen. Check http://www.winkelplein.nu/barbershopsuply/default.asp?sid=xpwk4Its5XnpC2VixsUD8RC6jK6o6E&page=categorie&id=129111 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lampuhkap Posted June 23, 2013 Share Posted June 23, 2013 Aardige man is dat ook Goeie winkel, alleen de website ziet er niet uit Maar daar moet je een beetje doorheen prikken. Heeft een mooi aanbod van diverse spullen die je in geen enkele andere Nederlandse webshop tegenkomt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mickmabsoot Posted June 23, 2013 Author Share Posted June 23, 2013 nice ziet er goed uit al zou ik dan toch liever een nieuwe kopen denk ik. is toch iets frisser voor mijn gevoel. al zei iemand dat ik mijn messen misschien daar kan laten slijpen? weet iemand wat zoiets zou kosten? ik heb trouwens een mooi mes gezien in een kapperswinkeltje bij mij in de stad, beetje prijzig maar zag er goed uit. is ook fijn om het mes even vast te kunnen houden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frans Posted June 24, 2013 Share Posted June 24, 2013 Hallo Marcel, Was deze site al een keer tegengekomen. Beetje rommelig, maar wel leuk! Ga ze vanavond even allemaal bekijken. Zit er wel over te denken om eens te proberen...En net zo duur (of goedkoop) als een Shavette. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pastapipo Posted June 24, 2013 Share Posted June 24, 2013 Hallo Marcel, Was deze site al een keer tegengekomen. Beetje rommelig, maar wel leuk! Ga ze vanavond even allemaal bekijken. Zit er wel over te denken om eens te proberen...En net zo duur (of goedkoop) als een Shavette. De prijs is natuurlijk niet hezelfde omdat je die (prijzige!) riemen moet aanschaffen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frans Posted June 24, 2013 Share Posted June 24, 2013 Ja, dat is helemaal waar! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts