Pieter Posted February 27, 2017 Posted February 27, 2017 Goedenavond medescheerders! Mijn naam is Pieter, ben 52 jaar jong en woon in Beekbergen bij Apeldoorn. De afgelopen dagen al wat aan het neuzen geweest op deze site. Op een of andere manier word ik hier telkens weer naar toe getrokken. Even verder lezen en kijken naar de mogelijkheden en ervaringen. Super leuk! Ik ben op dit moment nog een Mach3/spuitbus gel gebruiker. Maar met alles wat ik hier lees gaat dat niet lang meer duren. Zo heb ik al een kwast besteld bij Wopped Dog! Nu maar eens verder neuzen en dankbaar gebruik maken van jullie kennis en ervaring op deze site. Hartelijke groet, Pieter
efsk Posted February 27, 2017 Posted February 27, 2017 Welkom wat je ook doet, gooi die spuitbus weg en neem een goeie zeep of creme met een kwast. Alleen dat zal je leven al een stuk fijner maken
Pieter Posted February 27, 2017 Author Posted February 27, 2017 Hallo efsk, Dank voor je reactie. Is zeker de bedoeling. Zie op deze site al verschillende suggesties voor goede zeep of creme. Weet je toevallig, of iemand anders een winkel in de buurt van Apeldoorn, Deventer, Zutphen, Arnhem. Begrijp dat ik online kan kopen maar wil eigenlijk ook wel even ruiken!
mhharsta Posted February 27, 2017 Posted February 27, 2017 Hartelijk welkom Pieter! Whipped Dog kwasten staan goed bekend, en met een fijne zeep of creme zal je veel meer plezier van je scheerbeurten krijgen dan met spuitbus spul. Er valt genoeg te ontdekken!
PI56 Posted February 28, 2017 Posted February 28, 2017 Van harte welkom naamgenoot. Veel plezier toegewenst met je ontdekkingstocht in scheerspullenland.
Nienke Posted February 28, 2017 Posted February 28, 2017 Hoi Pieter, Van harte welkom en leuk dat je met zoveel enthousiasme in het nieuwe oude scheren duikt . Veel plezier met de zoektocht. Helaas zitten wij wat uit de route, maar je kunt hier altijd je neus in de potten komen steken .
Recommended Posts