Martijn88 Posted February 26, 2017 Posted February 26, 2017 Heeft uemand hier ervaring met de scheer zeep van baume.be? Zit eraan te denken deze te bestellen. Deze is 34 eu inclu scheerzeepkommetje. Mvg martijn
Snuff Posted February 26, 2017 Posted February 26, 2017 Je laat best de zeep voor wat het is, de créme echter is een van de allerbeste die er bestaat.
Harkos Posted February 26, 2017 Posted February 26, 2017 De zeep heb ik en raad ik je niet aan. Kan er prima mee, maar er zijn velen, die de crème gebruiken en absoluut niet met de zeep kunnen. Erg moeilijk opschuimen. Het is wel een zeer prettig produkt, waar je geen irritatie van krijgt.
HiFuMi Posted February 26, 2017 Posted February 26, 2017 Ik gebruik de crème en dat is een van de of de beste die ik heb
Frank Posted February 26, 2017 Posted February 26, 2017 Crème is prima. Een van de betere. De zeep ken ik niet.
Hanskoning Posted February 26, 2017 Posted February 26, 2017 De cremé is goed -niet de beste- maar het aanschaffen zeker waard.
Peter_146 Posted October 6, 2018 Posted October 6, 2018 Ik heb nu al een aantal dagen de Baume scheerzeep gebruikt. Bij het laden krijg ik een mooi dik schuim. Maar zodra het aangebracht is op m'n gezicht wordt het ineens flinterdun en moet ik bijpappen. Niet echt praktisch...Verstuurd vanaf mijn T11 met Tapatalk
Snuff Posted October 6, 2018 Posted October 6, 2018 Hoe goed de creme van Baume ook is, de zeep is een heel stuk minder.
Harkos Posted October 21, 2018 Posted October 21, 2018 Zo juist een wijs besluit gnomen. De Baume.be gaat uit mijn rotatie. Het mag goed zijn tegen overgevoeligheid, maar er is zoveel beters! Na 14x gebruik besloten, dat ik nu met zekerheid weet, dit nooit meer te zullen gebruiken. Dus verhuisd naar de afdeling badzeep. Vermalen met wat andere zeepjes, samenpersen en dan lost het probleem zich onder douche vanzelf op.
DannyVG Posted October 22, 2018 Posted October 22, 2018 De zeep is rotzooi. De creme is top zeker voor mensen die atopisch zijn 1
Hanskoning Posted October 22, 2018 Posted October 22, 2018 Harkos schreef op 21 oktober 2018 om 11:49: Zo juist een wijs besluit gnomen. De Baume.be gaat uit mijn rotatie. Het mag goed zijn tegen overgevoeligheid, maar er is zoveel beters! Na 14x gebruik besloten, dat ik nu met zekerheid weet, dit nooit meer te zullen gebruiken. Dus verhuisd naar de afdeling badzeep. Vermalen met wat andere zeepjes, samenpersen en dan lost het probleem zich onder douche vanzelf op. Heel wijs besluit Harrie. 1
Recommended Posts