Snuff Posted February 23, 2017 Share Posted February 23, 2017 (edited) Opmerking vooraf: Alhoewel ik geen fervente aanhanger ben van royalty's heb ik toch het nodige respect voor koningen en dergelijke. Dit is dan ook absoluut met een handvol zout te nemen Onderwerp: Jabonman aka Eufro's scheerzeep. Hans vind het een kl*tezeep waar geen deftig schuim mee te maken is, ik vind ze supergoed Opmerking achteraf: Gezien ik zoals iedereen bang ben van de vrouw maar gestopt na twee minuten want als het schuim begint langs de kom te lopen op de grond zwaait er wat! Oordeel zelf en stem Edited February 23, 2017 by Guest Link to comment Share on other sites More sharing options...
roland Posted February 23, 2017 Share Posted February 23, 2017 Als 't goed is krijg ik binnen een aantal weken ook wat Jabonmanzepen, dus wil ik ze graag eerst zelf proberen om een juist oordeel te vellen... Maar als ik op het filmpje af ga, zeg ik handvat... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kamp Posted February 23, 2017 Share Posted February 23, 2017 Ga dat ook in een paar weken ervaren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted February 23, 2017 Share Posted February 23, 2017 Heeeeee Snuffie hoe lang gaat die zeep bij jou mee???? Poeeee zeg drie keer voluit laden voor één redelijk vol borstelleke en dit na meer dan twee minuten Woow dat is wel een zeer duur zepie zeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
DannyVG Posted February 23, 2017 Share Posted February 23, 2017 Ja maar is wel goed schuim met voldoende water om je met een open mes te scheren. Het open mes stelt wel hogere eisen aan je schuim dan met een krabber. Uekaz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted February 23, 2017 Share Posted February 23, 2017 Je moet wel lang kloppen om een beetje dik schuim te krijgen.. Kijk nog een uiterst gelouterde professional -die ik zeer hoog heb zitten- die deze zeep snel doorziet en de vinger op de wonde legt namelijk wel erg lang laden en kloppen voor een verhoudingsgewijs klein beetje dik schuim Maar vooruit als ik één keer serieus ben geloof ik oprecht wel dat er een redelijk schuim van te slaan is en dat ik waarschijnlijk met de samples de V1 zeep heb gekregen want dat was erg slecht schuim waar op andere forums naderhand ook van gerept is Maar de grootste tegenvaller waren voor mij echter de geuren van bijvoorbeeld de roos, lavendel, Lime Spices en Ying Yang zeep. De Lime en Y&Y bevielen helemaal niet en de roos was muffig van toon en niet zo fris helder als een Vulfix, Cyril en KSahveWorx en de Lavendel valt helemaal weg bij die heerlijke geur van Castle Forbes. Dus voor mij heeft deze zeep geen toegevoegde waarde.............zo dat was het serieuze gedeelte dus vanaf nu is het weer die zo bekende Jabonman troepzeep Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harkos Posted February 23, 2017 Share Posted February 23, 2017 Als ik ook nog een strijkplank in de badkamer moet zetten, denk ik dat mijn vrouw wil dat ik me weer elektrisch ga scheren Trouwens ben ik wel sneller met schuimkloppen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted February 23, 2017 Share Posted February 23, 2017 Kijk dat is knap er zijn slecht tot nu toe 3 personen die deze Jabonman troep zeep uitgeprobeerd hebben en de stand van de poll tot nu toe 1 zeer uiterst ervaren zeepdeskundige die de zeep als niet presteert beoordeeld dit op geur en en kwalteit (ben benieuwd welke kanjer hierop gestemd heeft ) Daarnaast echter 5 (SIC) personen die het handvat aanwijzen Begin ik nu toch te vermoeden dat mensen dus : of uit hun nek kletsen of de meer dan ijdele hoop hebben dat de zeep die zij gaan ontvangen wel lekker ruikt en redelijk schuim oplevert Of dat Snuffie -net zoals hier de politieke partij DENK doet- trollen laat mee stemmen om die Jabonman troep zeep goed uit de poll te laten komen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DannyVG Posted February 23, 2017 Share Posted February 23, 2017 Haha hans met die zeep moet je opletten : zie de score Straks wordt je prins en nee eigenlijk telt kalerolf en harkos niet mee gezien zij de zeep niet in hun bezit hebben Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted February 23, 2017 Share Posted February 23, 2017 Haha hans met die zeep moet je opletten : zie de score Straks wordt je prins en nee eigenlijk telt kalerolf en harkos niet mee gezien zij de zeep niet in hun bezit hebben Ach daar is onze andere Belgische vriend die samen met mijn vriend Snuffie die Jabonman troepzeep verdedigd en had ik het het bovenstaand over het gebruik van trollen, wel ze gaan nu helemaal los want -zo schrijft hij- mijn mede standers tellen niet mee want die hebben de zeep niet in hun bezit. Hiermee suggererende dat ze dus geen stemrecht hebben dit Belgisch boefje maar leest u nu eens de posts van Roland en Wim aandachtig door bezitten zij de zeep al Het antwoord is een duidelijk néé dus, maar worden deze heren opgevoerd in zijn schamele en rammelende verdediging wederom is het antwoord néé Ik bemerk hier duidelijk de meer dan schandalige invloed van die acht******ijke Trump met zijn alternatieve feiten Snelle leerlingen hoor mijn Belgische scheerbroeders hoe verdraai ik de feiten in mijn voordeel, schaam je vriend ik ben diep maar dan ook zeer diep door deze handelswijze teleurgesteld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harkos Posted February 23, 2017 Share Posted February 23, 2017 Haha hans met die zeep moet je opletten : zie de score Straks wordt je prins en nee eigenlijk telt kalerolf en harkos niet mee gezien zij de zeep niet in hun bezit hebben Ach, zaterdag klop ik wel even bij Hans en zal mijn gefundeerd oordeel niet achterhouden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DannyVG Posted February 23, 2017 Share Posted February 23, 2017 maar nee hans zo erg is het niet mijn waarde scheervriend, we zien je fout wel door de vingers en vergeven je het je voor 100 % : het gaat slechts om een merk van zepen waar wij (inderdaad Belgen) hoog mee oplopen . Anderzijds kan je niet zeggen dat ik niet pro nederland bent : met de aluin bijvb met voetstukje sta ik dik achter jou en ja ook nu gebruik ik deze met de janbonman. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DannyVG Posted February 23, 2017 Share Posted February 23, 2017 Haha hans met die zeep moet je opletten : zie de score Straks wordt je prins en nee eigenlijk telt kalerolf en harkos niet mee gezien zij de zeep niet in hun bezit hebben Ach, zaterdag klop ik wel even bij Hans en zal mijn gefundeerd oordeel niet achterhouden. ha Harkos, dan zullen je met plezier begroeten tot de club van de Janbonvrienden. Nou Harkos : slecht is die zeep zeker niet. Hans : verdorie reageer nu niet op die laatste zin he Link to comment Share on other sites More sharing options...
DannyVG Posted February 23, 2017 Share Posted February 23, 2017 (edited) Nou heren, geef nu eerlijk toe sfeer is er toch wel met deze zeep he en tenslotte zijn we toch allen lid van dit schitterend forum he. Edited February 23, 2017 by Guest Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted February 23, 2017 Share Posted February 23, 2017 (edited) Welke sfeer als het Jabonman troepzeep betreft kunnen de waarschuwingen aan argeloze lezertjes die deze troepzeep willen aanschaffen niet helder genoeg zijn en mogen de hiervoor de signalen dus absoluut niet ondersneeuwen in onderbroeken hilariteit Maar ik heb jullie tactiek wel door ik herken het uit mijn dienst verleden de tegenstander proberen uit te putten tot hij de cruciale fout maakt. Dus eerst is Snuffie op het forum aanwezig en post diverse malen (allemaal onzin natuurlijk) waarop ik moet reageren om de lezertjes op de vele onwaarheden te wijzen. Dan ligt hij nu natuurlijk op zijn twee oortjes om energie op te doen en wordt hij afgelost door zijn mede compaan in die troepzeep die ook de éné na de andere onzinnige post plaatst waardoor ik weer moet reageren. En als deze niet meer weet wat te verzinnen en doodop is van het bedenken wat hij nu nog moeten posten komt natuurlijk Snuffie weer te voorschijn Maar heren mijn ijzeren gestel ziet deze vermakelijke poging tot psychologische oorlogsvoering gepaard gaande met een uitputtingsslag met de glimlach op de lippen aan. In mijn opleiding was deze tactiek het eerste hoofdstuk waar we hard om moesten lachen dus nu weer Edited February 23, 2017 by Guest Link to comment Share on other sites More sharing options...
DannyVG Posted February 23, 2017 Share Posted February 23, 2017 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DannyVG Posted February 23, 2017 Share Posted February 23, 2017 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted February 23, 2017 Share Posted February 23, 2017 Dus de teksten zijn nu al op Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted February 23, 2017 Author Share Posted February 23, 2017 Maar de activiteit van het forum scoort toch maar weer hoog Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted February 23, 2017 Share Posted February 23, 2017 Kijk. Hans kan zich met perfecte krabbers als de Walbusch al niet scheren. Dan vind ik het persoonlijk niet geheel onwaarschijnlijk dat hij mogelijkerwijs ook met ander perfect functionerend scheergerei, zoals zepen of bepaalde kwasten, misschien wat meer moeite heeft. Dit is slechts een klinische observatie waarmee ik me verder niet wel mengen in de discussie over deze zeep. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted February 23, 2017 Author Share Posted February 23, 2017 Ik woon te ver af maar wil iemand die arme man even wat één op één les gaan geven? En dan moet het open scheermes straks ook nog aan bod komen (ps. als we maar lol hebben, het is allemaal als plagerij bedoelt zonder meer ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
DannyVG Posted February 23, 2017 Share Posted February 23, 2017 Plagerij, plagerij : nee bloedernstig : ik stel voor dat met met zijn allen naar Hans gaan en dit met allemaal verschillende scheerzepen en scheerkommen om vervolgens met zijn allen scheerschuim maken. Alleen zitten we met 1 probleem : Hans heeft meer zepen dan dit forum leden heeft, tenzij we allen 2 of 3 keer scheerschuim maken . Nou als ie het dan nog niet kan dan weet ik het ook niet meer Wie weet steekt Hans zijn huis dan niet onder de scheerzeep Ach Hans : we plagen je maar Link to comment Share on other sites More sharing options...
DannyVG Posted February 23, 2017 Share Posted February 23, 2017 Niet jargon kalerolf maar janbonman : eufros Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted February 24, 2017 Share Posted February 24, 2017 Hebben ze het nu al opgegeven die voorvechters van die troepzeep Link to comment Share on other sites More sharing options...
DannyVG Posted February 24, 2017 Share Posted February 24, 2017 Nee nog steeds hier Heu de stemming al eens bekeken ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts