Jump to content

Houder Scheermes+scheerkwast

michigalex

Recommended Posts

Na wat gezocht te hebben naar n houder voor mes en kwast kwam ik op t idee om er zelf maar een te tekenen.

Houder bestaat nu uit 2 snijplaatjes, een asje met 2x draad en n dopmoer.

Best simpel, even spuiten en klaar.

Ga hem deze week laten maken

abame8u7.jpg

Zag deze week nog een foto van iemand die ongeveer hetzelfde gemaakt had, wel andere basisplaat, weet niet meer op welk forum maar zag er best goed uit, succes met het maken, foto's!!!!

toch gevonden, wellicht heb je er iets aan:

DSC06918.jpg

Zag deze week nog een foto van iemand die ongeveer hetzelfde gemaakt had, wel andere basisplaat, weet niet meer op welk forum maar zag er best goed uit, succes met het maken, foto's!!!!

toch gevonden, wellicht heb je er iets aan:

DSC06918.jpg

Shavenook ;) een prototype van Wet Shaving Products.

Bij elk bedrijfje met een laser/watersnijder.

Ik kan dit voor mezelf op t werk laten maken.

Snijplaatjes uit snijafval. Asje draad op snijden in draaibank.

Ben zelf constructeur van machines, dus tekenen en onderdelen laten maken is m'n dagelijks werk.

Bij elk bedrijfje met een laser/watersnijder.

Ik kan dit voor mezelf op t werk laten maken.

Snijplaatjes uit snijafval. Asje draad op snijden in draaibank.

Ben zelf constructeur van machines, dus tekenen en onderdelen laten maken is m'n dagelijks werk.

Ik ben al handig genoeg met autocad en solidworks maar heb niet de gereedschappen of materiaal.

Hoeveel zou het kosten als ik als buitenstaander zoiets zou laten maken als ik de tekeningen lever?

Het idee om zelf een houder te maken/verzinnen lijkt me wel grappig namelijk.

Misschien een idee om er een aantal te verkopen? Als alle onderdelen los zijn kan je het waarschijnlijk zelfs in een envelop versturen

Ik heb er vandaag een tweetal getekend. Ga er nog 2 doen en dan mijn tekeningen opsturen naar een metaalboer. Mocht de prijs voldoende onder de marktprijs van dit soort dingen liggen laat ik het wel weten.

Geen idee wat de prijs gaat zijn aangezien ik totaal niet voor een metaalbewerkerings bedrijf werk of iets dergelijks.

Eerst even solidworks opnieuw downloaden + installeren. Had er 1 zonder de (plaat)metaal bewerk tools. Maakt het toch lastiger :ugeek: