Jump to content

Recommended Posts

Posted

Een kleine week geleden een Straight Razor bij Tony gekocht. Via Ebay aan de praat geraakt met hem en de stap gewaagd een scheermes te kopen bij hem. Het mes is vandaag met de post op de mat gevallen en is in zeer goede en mooie staat. Hij is scherper dan de Bengall waarmee ik me deze week al lelijk mee in mijn duim sneed :? gelukkig niet diep genoeg om naar het ziekenhuis te moeten gaan maar wel diep genoeg dat ik al een paar dagen niet lekker kan werken enzovoorts.

Het is een Tuxedo steel gemany made mes bewerkt op een Hamburg Ring slijp machine.

Ik heb al wat foto's en upload deze z.s.m.

Ik vond het onderhandelen met Tony snel en netjes verlopen. En als hij een mes op Ebay heeft staan waar nog niemand op heeft geboden dan wil hij er nog wel eens een speciale prijs voor je van maken zodat je niet in de laatste seconde gesniped wordt..

Contact gegevens enz van Tony:

Website Taylors1000.com

eBay taylors1000

eBay uk*merchant

Posted

Alvast veel plezier gewenst met je nieuwe aankoop. Taylors1000 doet al lange tijd prima zaken, heb er nog niks slechts over gehoord.

Hamburg ring heeft volgens mij niks met een slijpmachine te maken, de hamburg ring messen zijn extra hollow open scheermessen, maakt verder niks uit, zou prima moeten scheren. Have fun!

Posted

Dank je maar echt scheer klaar zijn ze nog niet. De Tuxedo komt van Tony af. De Bengal komt van Ebay vandaan.

De niet bij de messen horende doosjes:

20130906_123436.jpg

De Bengall:

20130906_123451.jpg

20130906_123508.jpg

20130906_123616.jpg

De Tuxedo Steel Hamburg Ring:

20130906_123528.jpg

20130906_123551.jpg

20130906_123642.jpg

Posted
Dank je maar echt scheer klaar zijn ze nog niet. De Tuxedo komt van Tony af. De Bengal komt van Ebay vandaan.

Propere messen, moet niet veel aan gebeuren behalve dan slijpen, veel scheergenot!