ShockWave_Omega Posted September 6, 2013 Posted September 6, 2013 Een kleine week geleden een Straight Razor bij Tony gekocht. Via Ebay aan de praat geraakt met hem en de stap gewaagd een scheermes te kopen bij hem. Het mes is vandaag met de post op de mat gevallen en is in zeer goede en mooie staat. Hij is scherper dan de Bengall waarmee ik me deze week al lelijk mee in mijn duim sneed gelukkig niet diep genoeg om naar het ziekenhuis te moeten gaan maar wel diep genoeg dat ik al een paar dagen niet lekker kan werken enzovoorts. Het is een Tuxedo steel gemany made mes bewerkt op een Hamburg Ring slijp machine. Ik heb al wat foto's en upload deze z.s.m. Ik vond het onderhandelen met Tony snel en netjes verlopen. En als hij een mes op Ebay heeft staan waar nog niemand op heeft geboden dan wil hij er nog wel eens een speciale prijs voor je van maken zodat je niet in de laatste seconde gesniped wordt.. Contact gegevens enz van Tony: Website Taylors1000.com eBay taylors1000 eBay uk*merchant
Snuff Posted September 7, 2013 Posted September 7, 2013 Alvast veel plezier gewenst met je nieuwe aankoop. Taylors1000 doet al lange tijd prima zaken, heb er nog niks slechts over gehoord. Hamburg ring heeft volgens mij niks met een slijpmachine te maken, de hamburg ring messen zijn extra hollow open scheermessen, maakt verder niks uit, zou prima moeten scheren. Have fun!
Shave and More Posted September 7, 2013 Posted September 7, 2013 Proficiat met je aankoop. Ben benieuwd naar de foto's....en het scheerresultaat
ShockWave_Omega Posted September 9, 2013 Author Posted September 9, 2013 Dank je maar echt scheer klaar zijn ze nog niet. De Tuxedo komt van Tony af. De Bengal komt van Ebay vandaan. De niet bij de messen horende doosjes: De Bengall: De Tuxedo Steel Hamburg Ring:
Snuff Posted September 9, 2013 Posted September 9, 2013 Dank je maar echt scheer klaar zijn ze nog niet. De Tuxedo komt van Tony af. De Bengal komt van Ebay vandaan. Propere messen, moet niet veel aan gebeuren behalve dan slijpen, veel scheergenot!
Recommended Posts