Jump to content

Even voorstellen

HejaRi

Recommended Posts

Mijn naam is Hendrik Jan en ik woon in Oosterhout NB.

Ik ben al even (meelezend) lid van de shaving society en het wordt tijd dat ik me even voorstel.

In den beginne heb ik een paar keer het scheerapparaat avn mijn vader mogen gebruiken maar ik kwam al snel tot de conclusie dat dat aan mij niet besteed was. Heel veel last van een geirriteerde huid en ik kreeg het gevoel dat het apparaat tamelijk heet werd. Sindsdien heb ik mij altijd met een, twee, drie, vier of vijf messen geschoren. Ik weet nog dat de eerste een shick injector was die werd gevolgd door een x-aantal cassette systemen.

In 2012 ben ik overgestapt op DE mesjes. De aanleiding was een uitzending van discovery channel waarin het productieproces van de Merkur Vision werd vertoond. Ik was direct helemaal weg van deze krabber en alleen de prijs heeft mij er van weerhouden er een an te schaffen. De Futur leek mij een goede vervanger die beter bij mijn budget paste. En ik moet zeggen dat dit nog steeds mijn favoriete krabber is. Na de Futur heb ik een C38, een C39 en een Progress 510 aangeschaft waarbij alleen de laatste een beetje in de buurt komt van de Futur. Inmiddels heb ik weer een en ander besteld en wacht in spanning af.

In ieder geval heb ik op dit forum al veel opgestoken en ben min of meer flabbergasted als ik zie hoeveel messen, krabbers, zepen, cremes en luchtjes sommige leden hebben. Ik heb nog een lange weg te gaan.

Groet,

Hendrik Jan