efsk Posted February 17, 2017 Posted February 17, 2017 Ever-Ready 200 Hasslinger Sandelholz Fasan - "Doorzichtig" (t) Voskhod (1) Alcolado Glacial Met de combi Hasslinger-Everready is het schuimkloppen bijna te makkelijk. Goeie zeep ook, die Hasslinger Sandelholz. Geen idee ook wat er voor een knot in die Ever0Ready kwast zit, behalve dat het een das is, maar het is echt een hele hele hele fijne. Die drie hele komen niet door tapatalk. Ultralicht fazantje vandaag, en nog bijkant onzichtbaar ook gezien van transparant plastic. Nou. Fasan en een verse Vokhod is dus probleeloos glad, hoewel met minder herrie dan ik van die plastic dingen gewend ben. Ik zoek nog steeds mn blokkie aluin en weiger om een nieuwe aan te breken, dus kan ik jelui zeggen: de Alcolado is, ook nu de bodem van de fles nadert, nog steeds frisjes.
Snuff Posted February 17, 2017 Posted February 17, 2017 maurice heeft altijd prachtige foto's die verder geen uitleg hoeven
Edsel Posted February 18, 2017 Posted February 18, 2017 Gibbs ref 15 krabber Racer (2) J&H Bocote Silvertip Arko scheercreme Madre Lab Witch Hazel Pitralon Polar ASL
efsk Posted February 18, 2017 Posted February 18, 2017 Dat zien we niet vaak, een Gibbs in gebruik. Hoe bevalt die? Moet je je mesjes voor dit model aanpassen?
Wimmie Posted February 18, 2017 Posted February 18, 2017 Klaar voor een cappuccino met .... Fijne dag allemaal.
HiFuMi Posted February 18, 2017 Posted February 18, 2017 L ' Occitane Plisson St James Mandarin and Patchouly Wilhelm Mandt 5 / 8 " Reuzel ASL Nivea ASB Was begonnen met een Chinese Titan die ik voor iemand moest testen maar na 1 slechte gang mijn testmes ff gepakt. De Titan stuiterde nogal op het gezicht. Fijn weekend
Johan Posted February 18, 2017 Posted February 18, 2017 Fatip Wood notenhouten krabber Personna Platinum Chrome mesje Edwin Jagger Silvertip Fibre kwast TFS Sotto La Mole zeep HEMA Sensitive ASB L.T. Piver Eau de Cologne des Princes
Harkos Posted February 18, 2017 Posted February 18, 2017 J&T® Bamboe Tuxedo Syntheet 24mm, Cyril R. Salter Indian Sandalwood, Feather AC DX kamisori, Dorco Barberblades 6e x, Gem G bar, Gem Pfte, TFS Crazy Sandalwood ASB. Kwast en zeep: J&T® Bamboe Tuxedo Syntheet 24mm en Cyril R. Salter Indian Sandalwood: Wanneer crème uit een pot je voorkeur heeft en de sandalwood geur je kan bekoren, dan is dit een goede. Makkelijke crème, die zich prettig op laat kloppen en mooi de geur vasthoudt. Elke keer weer lekker om me mee te scheren. De Tuxedo produceerde in een mum veel lekker geurig warm schuim in de scuttle. Mesje en krabber: De Dorco Barberblades voor de 6e x gebruikt. De Dorco ondervond vanmorgen wat weerstand, maar dat kan ook mijn onkunde zijn geweest, want ofschoon ik prachtig schuim had liep het voor geen meter. Na 1,5 ronde dan ook overgestapt op de Gem Pfte. Dacht even snel de baard er met de kamisori af te halen, want het ging al vlotter de laatste 2 x, nou niet dus. Niet lopen dat mes, wondjes en gepruts, dus snel overgestapt op de Gem G bar. Tja en dat is grote halen snel thuis. Resultaat DFS. Tot slot: Aluin er op om de wondjes te stoppen. Crazy Sandalwood ASB voor de nazorg. Echter er bleef wat bloed lekken in de hals, dus moest de Proraso gel er nog aan te pas komen om de boel dicht te plamuren. Toch fijn geschoren, maar lekker kan beter.
Tjebbe Posted February 18, 2017 Posted February 18, 2017 Jojobaolie, Stirling Kong, TFS Scheerzeep Geel, Blackland Blackbird, PolSilver Super Iridium (3), Antica Barbieria Colla Sandalo Rosso. Wat ruwer... jammer. Uiteindelijk mooi glad
Tony Posted February 18, 2017 Posted February 18, 2017 (edited) @Rolf, korte mesjes vind ik ook erg prettig scheren, dat komt waarschijnlijk omdat ze iets meer manoeuvreerbaar zijn. Edited February 18, 2017 by Guest
Jan Zoethout Posted February 18, 2017 Posted February 18, 2017 SOTD 20170218 Kwast: Custom, borstelkop paardenhaar van Vie-Long. Scheerzeep: Jabones by Luna "Edicion Especial foroafeitado". Krabber: SSSeygus Extrem open kam. Mesje: Derby Premium (5). After shave: TOBS "Shaving Shop Luxury Aftershave Gel". VLS++ Fijn weekend allemaal !
Hanskoning Posted February 18, 2017 Posted February 18, 2017 Fijne scheerbeurt met weer eens een Omega varkentje en de Proraso. De iKon B1 samen met het Astra groen mesje staat garant voor een mooie gladheid van het huidje. Wil ik iedereen een prettig weekend toewensen.
fireshrimp Posted February 18, 2017 Posted February 18, 2017 Merkur Futur(PolsIlver) Semogue 2000 Stirling Tuscany Wimmies scheerkom Wilkinson classic AS Hema ASB Lekkere geur die Tuscany, doet je verlangen naar het voorjaar nu de dagen weer gaan lengen en vanochtend bij de wandeling met de "rode duivel" de eerste sneeuwklokjes boven de grond komen. Het komt eraan!
ChrisVanMeer Posted February 18, 2017 Posted February 18, 2017 The Jemgro razor 193 in snakewood Mooie combi, Anthony!
Loei Posted February 18, 2017 Posted February 18, 2017 Giessen & Forsthoff Astra superior platinum Turks varkentje Proraso rood DVH ASB Boss bottled Heerlijk geschoren. Zo lekker, dat ik me gewoon 2x heb geschoren. Kunnen jullie het raden?
Maurice Posted February 18, 2017 Posted February 18, 2017 Na 5 koppen cappucino en gestruin op het internet was het toch maar eens tijd om te gaan douchen, en uiteraard de stoppels weg te halen. en voor we naar de winkelchaos gaan eerst eventjes een plaatje draaien. fijne en geschoren zaterdag allen
onno Posted February 18, 2017 Posted February 18, 2017 Molly ATT s1 Mwf Penhaligon bb asb En album match Bij de 6e keer met Molly een sneetje van ½ cm. Verder 2x wdg en wangen xtg. Wangen snor en kin aanvaardbaar glad. Keelgebied nog een keer atg met de ATT. Eigenlijk gaat het voorspoedig goed. Ik heb het gevoel dat ik wel de scherpte van het mes aan het verkloten ben. Maar een keer extra over balsa met CrOx. Wellicht dat het nog helpt. Keelgebied onder de wangen vind ik het moeilijks. Geen rechte stukken en rauw gevoel. Nog adviezen van de soth'ers? Mooie dag! En tot zo in de supermarkt .......
Recommended Posts