Snuff Posted September 5, 2013 Share Posted September 5, 2013 Net gezien een Escher slijpsteen voor slechts $1000 Het is inderdaad wel een grote steen (30 cm) maar toch ..... Best goede slijpstenen maar niet aan deze prijs, voor mij althans niet. Iemand hier die Eschers gebruikt? Vanwaar jouw keuze voor deze slijpstenen? Gewoon nieuwsgierig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DoubleB Posted September 5, 2013 Share Posted September 5, 2013 ...weet dat ze duur zijn, maar zó duur!?! Gebruik ze zelf niet. Heb weleens ergens begrepen dat Thuringians dezelfde eigenschappen hebben, maar goedkoper zijn. Weet niet of dat klopt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted September 5, 2013 Share Posted September 5, 2013 $1000?! Woah, dan toch hopelijk wel met stempels/etiketten etc erbij hoop ik? Ik heb vorig jaar een kleine thuringian op de kop getikt, in oorspronkelijk houten kistje. Voor geen geld op marktplaats. Daarna zag ik pas wat die krengen vangen op eBay. En ik heb hem nog nooit voor een straight gebruikt, enkel een keer of wat voor een zakmes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puerco Posted September 5, 2013 Share Posted September 5, 2013 Ik zag er laatst één van 25cm op de website van een antiekwinkel staan voor 17 euro, gelijk proberen te bestellen maar toen bleek dat de oude site van die winkel die inmiddels dus een nieuwe site hadden en kreeg een foutmelding. Gelijk gebeld natuurlijk, bleek dat ding allang verkocht helaas.... Hoef niet te zeggen dat m'n dag gelijk naar de kl*te was, helemaal omdat die dingen op ebay al gauw tegen de duizend dollar opbrengen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
decraew Posted September 16, 2013 Share Posted September 16, 2013 Iedereen die ik ken die er één heeft beweert dat die dingen goed werken, máár dat ze het geld dat er tegenwoordig aan gegeven wordt niet echt waard zijn. Goede stenen die niet meer ontgonnen worden ==> overdreven prijs. Een vriend van me kent de heren van Revisor. Bij Revisor gebruiken ze én een Escher, én een coticule (alleen noemen ze ze "de grijze" en "de gele"), maar ze prefereren de coticule. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts