Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Dit topic is bedoeld voor mensen die verslaafd zijn aan klassiek scheren:

1) klaagt je partner continue over jouw hobby

2) dreigt je partner met een scheiding als je koopverslaving niet ophoudt?

3) de postbode zie ie inmiddels meer dan je partner?

4) wil je een mede -poster aangeven?

dan is dit topic voor jou bedoeld, wij proberen hier weer de regie in eigen handen te nemen en je relatie te redden :D

Edited by Guest
Posted

Ik ga me hier buiten houden want mijn partner komt regelmatig met scheerspullen thuis die ze ergens vind, zo gisteren ook een strop bij een antiekzaak. En de postbode is een goede vriendin, die durft al eens na haar ronde terugkeren met pakjes als ik niet thuis was, helpt wel als je zo eens in het jaar een mooie cadeaubon geeft voor bewezen diensten.

Posted

1) Ze vind mijn hobby en de uit voortvloeiende contacten een waarde volle aanwinst.

2) Ze vind me nog steeds een lieve goede man met een hobby die wel af en toe wel wat geld kost

3) De postbesteller is meer dan tevreden want zo behoud hij zijn baan en we maken nog eens een praatje zo en hij weet dat hij altijd gebruik mag maken van ons toilet.

Dus ik weet niet waar het in jouw relatie mis is gegaan maar de mijne gaat nog steeds lekker :lol::lol:

Posted

Mijn wederhelft is verslaafd aan schilderen en sieraden. Heb ik dan weer geen last van.

Ze heeft meer dassenharen penselen, dan ik scheerkwasten. Als je dan ziet, wat zij relatief weinig haar krijgt voor hetgeen zo'n kwastje kost t.o.v. sommige scheerkwasten, is er hier geen probleem.

Mijn duurste kwast en krabbertjes kreeg ik van haar. Ze zou alleen eens wat meer van die schiderijen moeten verkopen, want ik heb nog een paar hobbymatige wensen. :roll::lol::roll:

Posted
Ik ben niet verslaafd, ik verricht wetenschappelijk onderzoek.

Daar zijn we ons allemaal goed bewust van. Hoop dan ook dat je nooit zo wijs wordt, dat er niets meer te onderzoeken valt.

Posted

Ben ik verslaafd aan mijn hobby?

Ik weet het niet. Feit is wel dat door de belastingdienst en een mega reperatie aan mijn auto voorlopig droog ben gezet wat uitgaven op scheer gebied.betreft .Dat maakt mijn ieder geval zeer geïrriteerd. Zag in het weekend diverse mooie spullen voorbij komen maar helaas ,helaas de in het winkel wagentje knop bleef onaan geroerd. Mijn wederhelft wreef het er nog even in door te zeggen , je heb al meer dan genoeg.

Wacht op betere tijden maar ik heb wel last van lichte afkick verschijnselen.

Posted

Ai Jos dat zijn de mindere berichten :evil:

Positief is het geluid van gisteren dat wederom een VVD-ertje Wiebesje er zo'n puinhoop van gemaakt heeft bij de belastingsdienst dat het innen nog wel eens problematisch kan worden. Kijk dat vertellen ze dan niet als het zo leuk kan worden :lol::lol:

Maar geef het nog niet uit zal je zien dat ze net jou aangifte wel goed kunnen verwerken.

En die auto tja had je hem toch niet gedjieteeld want ik begrijp dat je met wat klei en ijzervreter heel wat schade kan aanrichten :evil:

Posted

bedankt voor het medeleven hans :)

maar ik ben gelukkig niet brodeloos (alleen andere financiële prioriteiten)) en er zijn helaas ernstiger zaken in dit ondermaanse.

Het zal voor ons liefhebbers van lekkere zeepjes , kwasten, mooie open messen enz toch altijd zo zijn dat ons verlanglijstje groter is dan ons banksaldo.( miljonairs even niet meegeteld.)

Maar even voor de echte verslaafden onder ons . ;) Willen wij dan een soort anonieme natscheerders groep opzetten of gaan wij cold turkey in één of andere kliniek , waar alleen geschoren mag worden met cartridges en spuitbus ? :D

Posted

Niks kliniek, is veel te duur. Je kan een maand hier verblijven, alle scheergerief dient afgegeven bij het betreden van een daarvoor speciaal voorzien kelder. Gratis bonus is een zeer grondige vermageringskuur. Van tijd tot tijd wordt er wat gortepap onder de deur geschoven. Door de vrieskou in de kelder zal je blij zijn met zoveel mogelijk haargroei op en rond je gezicht. Het is vanzelfsprekend dat je bij het verlaten van het pand alles wat scheergerief is moet achterlaten.

Posted

Dat is een gouden deal die van snuff..! Prachtig aanbod, sla dat maar eens af... Hij wil de mensheid echt helpen en dit zijn bewezen methodes in de medische wereld van het afkicken..!! Ik begin net met nat scheren dus van verslaving is nog geen sprake.. Maar denk dat er wel leden zijn die van dit geweldige aanbod gebruik zouden kunnen maken...

Posted

En als je me erg nauw aan het hart ligt steek ik om de twee weken een borsteltje, oud open scheermes en wat jabonman zeep onder de deur, maar dat is echt per uitzondering en slechts weggelegd voor een enkeling .... :twisted:

Posted

Een wc-borstel wel te verstaan... Open scheermes is een aardappelmesje... En de jabonman zeep is alleen een lege verpakking...!! Alleen maar redenen om hier volmondig ja op te zeggen..! Wie is de eerste die gebruik maakt van dit ridicuul geweldige aanbod..!! (Snuff we delen nu na deze reclame wel in het inbeslaggenomen scheergerei toch?)

Posted
Een wc-borstel wel te verstaan... Open scheermes is een aardappelmesje... En de jabonman zeep is alleen een lege verpakking...!! Alleen maar redenen om hier volmondig ja op te zeggen..!

Met een lege verpakking Jabonman heb ik geen moeite, het zou pas echt afzien zijn als het een volle pot is waar je je verplicht mee moet scheren :evil:

Posted

Yup marco, mijn ware aard komt boven.. Sommige momenten ben ik best aardig hoor.. Koester die momenten.. Is het zo'n slechte zeep dan Hans die jabonman..? Komt uit Spanje ofzo toch door een thuiszeepmaker..?.

Posted

Is de broer van Manuel weet je van Fawlty Towers moet ik meer zeggen :lol::lol:

Hoewel had ook de broer van de Muppet show kok kunnen zijn, budebuedebide chicken in the basket ;)

Posted

Serieus Hans..? Hahaha dan is t wel grappig..! Maar kan ie nog wel een redelijk zeepje in elkaar flansen... Was niet van plan het te bestellen trouwens. Ga over het algemeen uit van de kunde van mijn mede forum leden..

Posted
Serieus Hans..? Hahaha dan is t wel grappig..! Maar kan ie nog wel een redelijk zeepje in elkaar flansen... Was niet van plan het te bestellen trouwens. Ga over het algemeen uit van de kunde van mijn mede forum leden..

In 99% van de gevallen zou ik je gelijk geven, luister naar Hans, in deze echter niet :lol:

(Snuff we delen nu na deze reclame wel in het inbeslaggenomen scheergerei toch?)

Tuurlijk niet maar in ruil mag je een week langer gratis blijven in de kelder :mrgreen:

Posted

Die van mij vind het allemaal zo leuk niet meer. :P

Nu koopt ze zelf ook wel eens wat voor haarzelf, en dan zie ik uiteraard mijn kans schoon!

Helaas heeft ze al aangegeven kale koppen niet mooi te vinden, dus die wens van mij gaat even over. :(

Posted
Die van mij vind het allemaal zo leuk niet meer. :P

Nu koopt ze zelf ook wel eens wat voor haarzelf, en dan zie ik uiteraard mijn kans schoon!

Helaas heeft ze al aangegeven kale koppen niet mooi te vinden, dus die wens van mij gaat even over. :(

Ach zo zal ze zelf ook iets hebben wat jij niet mooi vind. Ik bedoel buiten mezelf rekende is niemand volmaakt.

Het is jou lichaam dus lekker doen wat je zelf wilt en mocht ze om een kale kop weer bij ma gaan wonen zit er al meer niet goed. ;)

Inderdaad, ze went er wel aan na 'n week of twee... ;)