Jump to content

wat zijn de ervaringen van producten van Baume.be?

Recommended Posts

Posted

zoals als de titel al aangaf voreg ik me af war de ervaringen zijn met de producten van baume.be.

ksn hier weinig over vinden. en informatie op de website is ook nogal karig

graag hoor ik ervaringen/meningen over de afterbalsem, scheerzeep en/of borstel

alvast bedankt :)

Posted

Nou, ik kan zeggen uit eigen ervaring dat het echt wel goed spul is!

Goed, het is prijzig, true. Maar ik had mijn eerste fles gewonnen met een actie van Manandshaving en daarna 1 gekocht (voor mij) iedere euro waard geweest. De ASB is een erg fijne! De geur is fijn, smeert heerlijk uit, en verzorgt echt zoals ik tot nu toe geen ander.En ik heb nu toch best wat gehad inmiddels. Ik heb zowel de grote 100ml fles als een kleine 30ml reistube voor in mn reisset.

Het verkoelt de razorburn heel erg goed, trekt snel in en ruikt redelijk neutraal. Niet iedereen vind m even lekker ruiken. Ik vind m wel lekker ruiken :)

De scheercreme heb ik de kans gehad om als tester te mogen samenwerken met Karl. In de beginstages, waren 3 superlekkere potjes creme. Roken allemaal erg lekker, maar degene die het meest bleef hangen, was de oranje. Dat aparte maar lekkere geurtje. En toen de Baume Creme uitkwam kon ik daar ook meteeen mee aan de slag. Heeft tot voorkort bij mij in mn dagelijkse routine gezeten

Posted

Ik sluit me aan bij Lampuhkap. Uitstekend spul. Ik heb de reistube ASB en de pot scheercreme. Ben erg tevreden over de werking. Vind alleen dat de verzorging van de scheercreme beter kan als je deze vergelijkt met de ASB. Met de kwast heb ik geen ervaring

Weet niet of de maker nog proefmonsters aanbied op z'n site, anders zou je die eens kunnen proberen.

P.s. Williams After Shave gaat erg goed samen met de producten van Baume!

Posted

bedankt voor julie reacties

ik heb inderdaad een sample besteld via de website dus dat kan nog.deze is nog niet geariveerd kan denk ik nog wel even duren.

julie ervaringen wekken zeker wel interesse op.

als je het pakket besteld krijg je de kwast bijna voor de helft (-18,46). dus dat maakt de kwast wel goedkoop ( wat een nederlander hé :P) maar aan de andere kant weet ik niet of een extra kwast voor mij meerwaarde heeft. heb er nu 1 syntetische muhle kosmo. vandaar ook mijn nieuwsgierigheid naar de kwast.

Posted

Ik heb zowel de Silvertips gehad, die waren SUPERGROOT maar veel te zacht, daar kom ik zelf niet zoveel mee. Ik heb recentelijk ook de best badger van hun gekocht en dat vind ik el een fijn ding :)

net niet te groot, net niet te slap, redelijke backbone. Ik mag m wel :)

Posted

Ik ken ook alleen de ASB en dat vind ik uitstekend spul. In de warme maanden van het jaar zul je mij dit spul niet zien gebruiken, daar vind ik het iets te vettig voor. Maar dat geldt ook voor enkele andere balsems die ik heb. Ik heb de reistube trouwens.

Posted
Ik heb zowel de Silvertips gehad, die waren SUPERGROOT maar veel te zacht, daar kom ik zelf niet zoveel mee. Ik heb recentelijk ook de best badger van hun gekocht en dat vind ik el een fijn ding :)

net niet te groot, net niet te slap, redelijke backbone. Ik mag m wel :)

hebben ze er meerdere dan? als ik de site bekijk lijkt het toch echt dat ze 1 soort hebben mischien dat die in het pakket anders is als degene de je los besteld maar dat lijkt me sterk

oh en het sampeltje was toch binnengekomen het lag tussen de reclame volder op de deurmat gister :)

Posted

Als tester voor het product konden wij zon pakket afnemen met als extraatje een silvertip. Prachtkwasten hoor, en smeerden heerlijk weg, maar het was gewoon te zacht voor mijn doen. Helaas.

De Best Badger die ze nu aanbieden is wat dat aangaat een veel betere keus.

Posted

aangezien weinig merk van mn afgelopen scheerbeurd- m'n huid i baby zacht- ben ik maar overgegaan tot bestelling van het complete pakket.

Bedankt voor je bestelling.

We volgen het zo snel mogelijk op en houden u op de hoogte van moment van verzending! Mocht je twijfelen of toch nog vragen hebben, hou je dan niet in en stuur een mailtje naar info@baume.be. Maar dat beantwoorden dus maar op 23 juli!

Maak er nog een geweldige dag van!

karl@baume.be

dat van die 23 juli volg ik niet helemaal :?:

Posted

Product was dus binnen. Ruikt heerlijk. Zaterdag gaat de nachtdienst baard er af en gaan we de aan proberen

• 2 weeks later...
Posted

De balsem is voor mij de beste die ik ooit geprobeerd heb, zowel qua performantie als qua geur.

De scheercrème is één van de betere die ik in m'n collectie heb, zonder die vage wortelgeur, en met een iets dikkere consistentie zou ik hem waarschijnlijk nog beter vinden. Er zijn nu eindelijk potten van 200ml overigens !

• 3 weeks later...
Posted

heb all een tijdje de set in huis ASB kwast en zeep. zeep en kwast nog maar 1 keer gebruikt dus daar nog geen oordeel over.

ASB vind ik sowieso fijn

Posted

Ik heb vandaag ook een sample aangevraagd. Er werd aangegeven dat het even kon duren omdat de orders opgespaard worden.

Posted

Begrijpelijk. Ik heb de man achter het product ontmoet. Het is z'n hobby en hij staat er alleen voor om al die samples te verzenden (en die gaan heus niet allemaal naar België of Nederland) ! In zijn plaats zou ik daar niet meer mee meedoen.

• 2 weeks later...
Posted

Gisteren lag de sample ASB op de deurmat. Eerste indruk; ruikt lekker fris. Ik ga hem proberen bij de volgende scheerbeurt.

Posted
Gisteren lag de sample ASB op de deurmat. Eerste indruk; ruikt lekker fris. Ik ga hem proberen bij de volgende scheerbeurt.

Precies hetzelfde hier. De samplebatch is verstuurd lijkt het :)

Posted

Ik heb hem gisteren ook ontvangen en direct geprobeerd. Ik vond hem op zich wel fijn, maar niet heel veel specialer dan de Edwin Jagger ASB die ik als sample had. Het is wel een wat dikkere substantie dan de meeste ASB's die ik heb geprobeerd. Op zich wel een prima product, maar ik had er niet direct het wauw gevoel bij zeg maar.

Posted

Ook bij mij in de brievenbus gisteren en vanmorgen meteen geprobeerd.

Ik had ook hoge verwachtingen, maar vond het ook een beetje tegenvallen. Niet slecht, maar ook niet bijzonder.

Voor mij kan er tot nu toe nog niks tippen aan Eshave asb of TOBS asb.

Op zich goed spul, maar voor dat geld kan ik ook de fantastische Eshave kopen. (ja, ik ben fan ...)