iwan073 Posted September 3, 2013 Share Posted September 3, 2013 Zaterdag ga ik met het vrouwtje naar Düsseldorf. Hebben jullie enig idee of daar winkels te vinden zijn die scheermessen en (de betere) scheerzepen verkopen? Zo ja; welke winkels zijn dat? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barbiere di Figaro Posted September 3, 2013 Share Posted September 3, 2013 manufactum Steinstraße 4 40212 Düsseldorf-Stadtmitte l'occitane Flingerstrasse 14 40213 Düsseldorf TORQUATO Grünstr. 25 / Berliner Allee 41 40212 Düsseldorf ELRAS Oststr. 10 40211 Düsseldorf Adressen hoeven niet meer actueel te zijn, heb ze van een Duits forum. Gezien de postcodes nog niet eens zo ver van elkaar! Link to comment Share on other sites More sharing options...
iwan073 Posted September 3, 2013 Author Share Posted September 3, 2013 Dank je! Dat zit allemaal in het centrum. Precies waar wij heen willen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Posted September 4, 2013 Share Posted September 4, 2013 Ik zou ook de kans aangrijpen om eens bij Drogerie Müller enzo rond te kijken. De "gewone" aftershaves en scheerzepen zijn er vaak ook veel goedkoper dan bij Nederlandse drogisten. Scheermesjes heeft bij supermarkten geen zin; ze hebben alleen Wilkinson of hun eigen merk, en duurder dan je online kunt kopen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
iwan073 Posted September 4, 2013 Author Share Posted September 4, 2013 Dank je Johan. We zullen zeker alle winkels even inlopen waarvan ik ook maar vermoed dat ze scheerspullen verkopen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VROEM Posted September 4, 2013 Share Posted September 4, 2013 Kijk effe naar supermarkt Kaufmark! Daar hebben ze Croma mesjes en Wilkinson, en Palmolive crème voor zeer scherpe prijzen! Tank eventueel niet bij de grens maar zo veel mogelijk in de buurt van Düsseldorf Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts