cmkooi Posted January 26, 2017 Posted January 26, 2017 Hallo, Pas begonnen met een shavette van dovo olijfhout. Gekregen van mijn vrouw voor de kerst. Nu voorzichtig op zoek naar een betere kwast en misschien een mooi open mes. Groetjes Michiel, 41 jaar
mhharsta Posted January 26, 2017 Posted January 26, 2017 Welkom Michiel, veel lees- en schrijfplezier gewenst hier op het forum.
Snuff Posted January 26, 2017 Posted January 26, 2017 Welkom op het forum! Vanaf een bericht of 15 dacht ik heb je toegang tot het marktgedeelte hier op het forum, daar staan momenteel best een paar goede messen voor een mooi prijsje waarmee je kan oefenen tot je techniek op punt staat, daarna kan je alle kanten uit rekening houdende natuurlijk met je budget.
Gila Posted January 26, 2017 Posted January 26, 2017 Welkom, Ook ik ben net hier op het forum actief. Het is hier een schat aan informatie En genoeg mede scheerders die je graag hun kennis met je wil delen. Ik heb me 15 berichten al gehad waardoor ik toegang heb gekregen tot de markt waar ik me eerste aankoop heb gedaan. Zeker de moeite waard.
Johan Posted January 26, 2017 Posted January 26, 2017 Welkom! Ik heb me nog nooit aan een shavette of open mes gewaagd, maar veel plezier op de reis!
Wimmie Posted January 26, 2017 Posted January 26, 2017 Welkom Michiel, Kijk uit naar je SOTD's. O ja, wij zijn gek van foto's. Gr, Wim
PI56 Posted January 27, 2017 Posted January 27, 2017 Welkom Michiel. Succes met je speurtocht naar meer en meer scheerspullen.
Nienke Posted February 2, 2017 Posted February 2, 2017 van harte welkom en veel scheer plezier toegewenst.
Recommended Posts