efsk Posted January 23, 2017 Posted January 23, 2017 (edited) Jongelui, ouderen ook, Alweer in 2015 trof ik een brokkie scheerzeep op een vlooienmarkt. Deze ligt nu al sindsdien in een laatje niks te doen, en ik ga me er ook niet mee scheren, maar ik kan jullie op zn minst de plaatjes laten zien. Geen ruk te vinden over deze zeep overigens, de Ticos van de Toiletzeep Industrie Amersfoort Apeldoorn. Waarom ik hier Amersfoort schreef weet ik niet.. Edited January 23, 2017 by Guest
Snuff Posted January 23, 2017 Posted January 23, 2017 Welnu bedankt voor de foto's al zullen we nooit weten of het qua scheren iets is.
Loei Posted January 23, 2017 Posted January 23, 2017 Wellicht kun je het verkopen aan een museum: https://museumrotterdam.nl/collectie/item/84097
Hanskoning Posted January 23, 2017 Posted January 23, 2017 Mooi vintage zeep moet naar Lavendel geuren zo te lezen doet het dat nog ook?? Maar zie het volgende op de verpakking, bevat ticosium maar wat is dat?? Opgezocht maar dan verkrijg ik deze melding: Uw zoekbewerking - betekenis Ticosium - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd. Suggesties: Zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn. Probeer andere zoektermen. Maak de zoektermen algemener. Gebruik minder zoekwoorden.
merwtje Posted January 23, 2017 Posted January 23, 2017 Ik heb wel vaker gehoord dat men niet bestaande ingrediënten vermelde op verpakkingen van scheerzeep.
marco Posted January 23, 2017 Posted January 23, 2017 Ik heb ook wel eens rare vermeldingen gezien op verpakkingen van oude scheerstaafjes.
Recommended Posts