Gila Posted January 21, 2017 Posted January 21, 2017 hallo ik ben Julius ( Nick name Gila), ik woon in hoogezand Sappemeer dat ligt dicht bij de stad Groningen. ik ben voor het eerst begonnen met het scheren met het open mes zo 8 jaar geleden. toen mee gestopt jammer genoeg, maar heb het nu weer op gepakt en nu ga ik er ook wat dieper op in. zo wil ik ook meer weten over de gereedschappen die we er voor gebruiken en de geschiedenis.. ik ben bij deze forum gekomen door een tip van een van de forumlid die hier ook zit.
AukeH Posted January 21, 2017 Posted January 21, 2017 Welkom Gila, Veel schrijf en leesplezier op dit forum..! Groeten Auke
Tony Posted January 21, 2017 Posted January 21, 2017 Welkom Gila, fijn weer een open mes gebruiker erbij te hebben.
Ator razor Posted January 24, 2017 Posted January 24, 2017 Welkom Julius. De weg gevonden dus. Succes met het vinden van de juiste info en het juiste mes.
Gila Posted January 24, 2017 Author Posted January 24, 2017 Dank jullie wel voor jullie warm onthaal ben nu nog maar een paar dagen op dit forum maar Heb al veel info gekregen. Mooi om tezien dat mensen met de zelfde passie elkaar willen helpen zonder er zelf beter van te worden. Zie je niet vaak meer in het gewone leven.
Nienke Posted February 2, 2017 Posted February 2, 2017 welkom en veel scheerplezier en dat je maar veel mag leren
Recommended Posts