ChrisVanMeer Posted January 16, 2017 Posted January 16, 2017 Vie-Long 13071 - Horse Proraso Brush - Varken Semogue 820R - Varken Whipped Dog 30mm - Syntheet Frank Shaving & Victoria Sheng - Syntheet J&T Custom Whipped Dog - Varken RazoRock Plissoft - Syntheet Kent BLK8 - Silvertip Das RazoRock Plissoft Italian Barber - Syntheet Mühle Fibre XL - Syntheet Maggard 24mm - Syntheet RazoRock Big Bruce - Syntheet Maggard 22mm - 2-Band Finest Das L'Occitane Plisson - Syntheet Shavemac LE 2016 - 2-Band Silvertip Das Simpsons Chubby 2 - Best Das J&T - 2-Band Finest Das Niet op de foto: Edwin Jagger - Zuiver Das (hangt in een stand) Kruidvat - Varken De Vergulde Hand - Varken
mhharsta Posted January 16, 2017 Posted January 16, 2017 Mooi verzameling kwasten Chris. Is de Semogue 820 nou de kleinste van het hele stel?
ChrisVanMeer Posted January 16, 2017 Author Posted January 16, 2017 Ik denk het wel inderdaad. De kwasten die niet op de foto staan meegerekend.
fireshrimp Posted January 16, 2017 Posted January 16, 2017 Mooie verzameling, zijn er kwasten die er duidelijk positief of negatief uitspringen?
ChrisVanMeer Posted January 16, 2017 Author Posted January 16, 2017 Hmm, eigenlijk alle "vooroordelen" die ik voor aanschaf had zijn wel bevestigd. Zowel positief als negatief. Waarbij ik tot mijn slechtste reken: Kruidvat, DvH en de EJ Best (die is volgens mij gewoon niet goed...verhaart te veel) En tot mijn beste qua prijs / kwaliteit: de J&T is mijn huidige favoriet, super kwast voor een klein prikkie. De Plissoft, geen geld voor zo'n kwast...en hetzelfde geldt voor de Maggard 22mm finest.
Snuff Posted January 16, 2017 Posted January 16, 2017 Prachtige collectie, wel een beetje overdaad hé
Hanskoning Posted January 16, 2017 Posted January 16, 2017 Heel mooie verzameling Chris de plank is hier duidelijk niet mis geslagen Maar wat ik dan nog mis is een grote mooie Super Badger
ChrisVanMeer Posted January 16, 2017 Author Posted January 16, 2017 Heel mooie verzameling Chris de plank is hier duidelijk niet mis geslagen Maar wat ik dan nog mis is een grote mooie Super Badger Zoals? Ik sta open voor suggesties
Hanskoning Posted January 16, 2017 Posted January 16, 2017 Ojee maak ik een grap gaat Chris me vervolgens vragen welke dan Dit wordt een gevalletje UEKAZ van hier tot twee keer de wereld rond Maar ja ik zal antwoorden en wel de Simpson Tulip model in Super Badger is mijn favoriete kwast, gelukkig niet de duurste Simpson maar een ontzettend schuimmonster met heerlijk zachte tips http://www.simpsonshavingbrushes.com/shop/2/index.htm
ChrisVanMeer Posted January 16, 2017 Author Posted January 16, 2017 Hmm, qua formaat zou ik dan de Tulip 4 wel mooi vinden...maar dan vind ik de prijs een stuk minder mooi...
Marcel Posted January 17, 2017 Posted January 17, 2017 Dat heb je snel bij elkaar gescharreld! Mooie verzameling
Brisci Posted January 17, 2017 Posted January 17, 2017 Mooi hoor! Stikjaloers... Maarre, de verzameling van een wet shaver is toch nooit compleet?
Hanskoning Posted January 17, 2017 Posted January 17, 2017 Weet ook niet wat hij bedoeld denk een wet steen om open messen te slijpen
Brisci Posted January 17, 2017 Posted January 17, 2017 Weet ook niet wat hij bedoeld denk een wet steen om open messen te slijpen Sorry, ik ben nieuw hier... Had ik 'natscheerder' moeten gebruiken?
marco Posted January 17, 2017 Posted January 17, 2017 Ah dat klinkt al beter! Anders zou het ook wetshaver moeten zijn. Want een wet shaver is een scheerder die nat is hè Welkom, had ik dat al gezegd?
Brisci Posted January 17, 2017 Posted January 17, 2017 Ah dat klinkt al beter! Anders zou het ook wetshaver moeten zijn. Want een wet shaver is een scheerder die nat is hè Welkom, had ik dat al gezegd? Dank je! Ik ben dus eigenlijk beland bij de Scheersociëteit?
marco Posted January 17, 2017 Posted January 17, 2017 Daar haal je wel een belangrijk punt aan! Fijn dat ons nieuwste lid zo scherp is!
Brisci Posted January 17, 2017 Posted January 17, 2017 Daar haal je wel een belangrijk punt aan! Fijn dat ons nieuwste lid zo scherp is! Haha, ja zo scherp als een Derby mesje na 11 scheerbeurten!
Recommended Posts