bert Posted September 2, 2013 Posted September 2, 2013 Ik ben Bert 44 jaar en ben sinds een jaartje gedeeltelijk overgegaan naar nat scheren. Ik scheer met de Edwin Jagger de89 met de Astra mesjes ( blauwe doosje ) En heb meerdere cremes en zepen en zo'n 10 verschillende aftershaves.
Noxa Posted September 2, 2013 Posted September 2, 2013 Welkom Bert! Wat bedoel je met gedeeltelijk overgegaan? Veel plezier hier!
Snuff Posted September 2, 2013 Posted September 2, 2013 Welkom! Ik veronderstel dat gedeeltelijk overgegaan inhoud dat je bepaalde dagen nat scheert bijvoorbeeld in het weekend? Alvast een van de betere scheermessen die EJ89. Is de keuze van Astra er gekomen na proberen van meerdere mesjes? Veel plezier op het forum, nu moet je natuurlijk wel iedere dag gaan natscheren
Barbiere di Figaro Posted September 2, 2013 Posted September 2, 2013 Welkom Bert en veel leesplezier toegewenst!
Nix13 Posted September 2, 2013 Posted September 2, 2013 Welkom Bert, en idd gedeeltelijk overgestapt?
bert Posted September 3, 2013 Author Posted September 3, 2013 Iedereen bedankt voor de reacties. Ik ben inderdaad gedeeltelijk overgestapt. Nat scheren gebeurt met name in het weekend en als ik naar mijn werk moet en wat minder tijd heb pak ik toch nog steeds de scheerapparaat. groet Bert
Recommended Posts