AukeH Posted January 12, 2017 Share Posted January 12, 2017 Iemand toevallig bekend met de scheercrème van Suavecito..? Ik gebruik van dit merk een pommade die erg goed bevalt. Nu ben ik alleen benieuwd naar de eigenschappen van de scheercrème ervan. Is het een beetje op te kloppen, droogt het snel uit of juist niet, hoe is de geur..? Juist overdadig of amper te ruiken.? Wat zijn jullie evt bevindingen ervan.. Kan m uiteraard ook gewoon bestellen maar voor €20,- een uitprobeerseltje kopen terwijl er hier wellicht al mensen zijn met bevindingen ervan is ook zonde natuurlijk..! Alvast bedankt..! Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted January 12, 2017 Share Posted January 12, 2017 Een kwastloze crème met een menthol/eucalyptus geur. Op de Facebook groep heeft iemand een pot gekregen van een ander lid en daar worden ook samples van uitgedeeld geloof ik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snowmiss Posted January 12, 2017 Share Posted January 12, 2017 Ik ken hem niet, maar mijn twee ervaringen tot nu toe met kwastloze scheercrèmes zijn niet al te best...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChrisVanMeer Posted January 12, 2017 Share Posted January 12, 2017 Ik heb hem. Toen gehaald in tubevorm bij de barbershop in Groningen. Zoals Marco al aangeeft is deze ook geschikt voor kwastloos scheren, maar ook prima op te kloppen met de kwast. Ikzelf heb de eucalyptus gehaald, ze hebben ook de sandalwood. En omdat ik al verschillende sandalwood-achtigen had, ben ik dus voor de eucalyptus gegaan. Ik vind het een prettige geur. Droogt niet heel erg snel uit. Het is wel zo dat je de geur na het scheren wel snel kwijt bent. Over het algemeen is het prima te doen, maar voor hetzelfde geld heb je vele betere crèmes, zoals bijv. TOBS (in mijn mening dan ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted January 12, 2017 Share Posted January 12, 2017 Het is jammer dat ze niet de geur van de pomade hebben gebruikt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AukeH Posted January 12, 2017 Author Share Posted January 12, 2017 Ow als het niet dezelfde geur als de pomade is houd het op.. Dat leek me juist zo handig en is een lekker frisse geur.. Haal ik hem toch maar niet en kijk wel voor iets anders.. Bedankt heren..! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts