Thomasw95 Posted January 10, 2017 Share Posted January 10, 2017 Hallo iedereen, Eerst en vooral wil ik zeggen dat ik zeer blij ben dat ik op dit forum terecht ben gekomen. Het zal een hele leerschool voor mij zijn en ik kijk ernaar uit al jullie tips en tricks te lezen over klassiek scheren. Een beetje meer over mezelf en waarom ik dit onderwerp lanceer. Ik ben student Ind. Ing. Chemie en als alles volgens plan verloopt, studeer ik in 2018 af. Waar ik mijn opleiding volg is er altijd al zeer veel aandacht besteedt aan ondernemen, innovatie... Het ondernemen heeft mij dan ook te pakken gekregen en tijdens mijn zoektocht naar mogelijke goede ideeën kwam ik op aftershave/postshave uit. Aangezien iedereen van dit forum tot potentiële klant kan gerekend worden had ik graag wat feedback van jullie gehad. Wat vinden jullie de belangrijkste functie van aftershave? kalmerend, anti-septisch, voornamelijk de geur.....? Vinden jullie dat er iets ontbreekt op de aftershave markt? Of dat er niet genoeg is, of niet in de juiste combinatie? Denken jullie dat er interesse is naar een aftershave dat 100 % bio-based is? Ook geuren die echte extracten zijn en geen chemisch bereidde varianten. Als een 100 % natuurlijke aftershave dezelfde voordelen heeft als een normale zou jullie voorkeur gaan naar de natuurlijke of zou het jullie niet veel uitmaken? Wat denken jullie van een prijs tussen 12 en 20 euro voor dergelijk product? Het zou een upmarket uiterlijk hebben. Is er interesse naar geurloze aftershave? Of is dit enkel nuttig bij scheercrèmes? Aftershave geeft vaak verkoelend gevoel, tijdens de winter is het mogelijk toffer om een warm effect te krijgen wat denken jullie? En als laatste vraag vinden jullie het belangrijk de mogelijkheid te hebben om zowel scheercrème als aftershave van hetzelfde merk/collectie te hebben? Extra feedback altijd welkom! Alvast hartelijk dank voor al jullie feedback Link to comment Share on other sites More sharing options...