AukeH Posted January 8, 2017 Posted January 8, 2017 Goedemorgen mede-scheerders, In Februari staat er een reisje naar Egypte gepland. Even een break van het revalideren van mijn gebroken knie. Ben er ook echt ff aan toe na elke week vier keer naar het ziekenhuis te gaan. Nu de grote vraag weet iemand of je in Egypte mooie en lekker geurende scheercrèmes en zeepjes kan kopen..? Geen idee namelijk of het een beetje leeft daar..? Alle tips en info zijn welkom uiteraard. Greoten Auke.
KugelFanger Posted January 8, 2017 Posted January 8, 2017 Lord is een groot merk in egypte, maar zeep ken ik niet van ze. Mesjes en krabbers dan wel weer.
Snowmiss Posted January 8, 2017 Posted January 8, 2017 Lord mesjes komen toch uit Egypte! Zijn inderdaad geen zepen/crèmes, maar als je die mesjes voor leuke prijzen kan vinden, zou ik er zeker een aantal meenemen!
AukeH Posted January 8, 2017 Author Posted January 8, 2017 Ik ga eens even goed rondneuzen naar de Lord messen.. Als ik een redelijke shop tegenkom komen de scheerzepen crèmes ook vanzelf wel voorbij.. Nog evt een tip voor een type van Lord..? Ik ken het merk niet en wie weet zegt er hier iemand van die en die kijk daar eens naar uit.. Alvast bedankt voor de tips..!
Hanskoning Posted January 8, 2017 Posted January 8, 2017 Zepen en scheercremes was er in mijn tijd van bezoek aan Egypte niet te vinden maarrrr dat is wel enige jaartjes geleden De Lord Classics zijn de mesjes uit de Lord stal die mij het beste bevallen.
AukeH Posted January 8, 2017 Author Posted January 8, 2017 Ik ga in Egypte eerst maar eens op zoek naar de Lord Classic mesjes. Ik heb zo'n vermoeden dat ze me daar wel verder kunnen helpen aan lekker ruikende en goede zeeps en crèmes.. Kan me niet voorstellen dat al die Egyptenaren met een cartridgesysteem scheren en allemaal schuim uit een bussie.. Zoek gewoon een gladde Egyptenaar op en vraag t hem.... Hahaha Hello sir.. Where do you buy your shavingproducts..? Hahaha ze zien me aankomen
Tjebbe Posted January 8, 2017 Posted January 8, 2017 Ik dacht even aan Mem, een scheercrème op basis van olijfolie, maar die komt volgens mij uit Israël...
Hanskoning Posted January 8, 2017 Posted January 8, 2017 Ik dacht even aan Mem, een scheercrème op basis van olijfolie, maar die komt volgens mij uit Israël... Correct geheel Israelisch.
Harkos Posted January 8, 2017 Posted January 8, 2017 Ik ga eens even goed rondneuzen naar de Lord messen.. Als ik een redelijke shop tegenkom komen de scheerzepen crèmes ook vanzelf wel voorbij.. Nog evt een tip voor een type van Lord..? Ik ken het merk niet en wie weet zegt er hier iemand van die en die kijk daar eens naar uit.. Alvast bedankt voor de tips..! Zie hier: Oude inkoop actie
GladiatorGrooming Posted January 23, 2017 Posted January 23, 2017 When in Egypt I always pick up the Dabur vatika herbal menthol shaving cream (made in India) and the ManLook sensitive asb with aloe vera. The shaving cream has just the right amount of menthol and generates great lather and the asb has an oh-god-almighty sting level followed by great calming ( YMMV). Both are available in any supermarket or pharmacy. Goede vakantie en beterchap! Sent from my A0001 using Tapatalk
efsk Posted January 23, 2017 Posted January 23, 2017 Die Dabur klinkt goed, en is er duidelijk ook eentje voor Hans. Die zit altijd te soppen op zn stoeltje bij het idee van menthol Eens kijken of de lokale Indiase supermarkten dit niet per ongeluk hebben.
Recommended Posts