PI56 Posted January 7, 2017 Posted January 7, 2017 Wie van jullie heeft of kent de scheerzeep van Wild en Wolf en kan en wil er wat over zeggen? Ik heb nog een bon van Fonq en daar is hij te koop. Ik kan er voorlopig nog niets zinnigs over vinden (ik zal wel niet goed zoeken ), dus voordat ik een miskoop bega vraag ik hier nog even. https://mb.fcdn.nl/square768ng/620900/wild-wolf-scheerkom-met-scheerzeep.jpg
marco Posted January 7, 2017 Posted January 7, 2017 40 euro, dan mag het wel een verdraaid goede zeep zijn!
PI56 Posted January 7, 2017 Author Posted January 7, 2017 40 euro, dan mag het wel een verdraaid goede zeep zijn! Inderdaad. Maar je krijgt er natuurlijk ook wel een mooie kom bij. Het feit dat er op internet niets zinnigs te vinden is maakt mij wel een beetje wantrouwig.
Tjebbe Posted January 7, 2017 Posted January 7, 2017 Misschien op basis van de ingrediënten iets van te zeggen...: Sodium Palmate, Sodium Palm Kernelate, Aqua (Water), Sodium Cocoyl Isethionate, Glycerin, Stearic Acid, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Betaine, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Kaolin, Sodium PCA, PEG-150 Lanolin, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Parfum (Fragrance), Sodium Chloride, Sodium Isethionate, Disodium EDTA, Pentaerythrityl Tetra-di-t-butyl Hydroxyhydrocinnamate, Tetrasodium EDTA, Tetrasodium Etidronate, Coumarin, Hexyl Cinnamal, CI 77891 (Titanium Dioxide)
marco Posted January 7, 2017 Posted January 7, 2017 Bij de hema heb je ook mooie emaille kommen voor minder dan 4 euro geloof ik. De zeep gaat verder naar onder chemischer klinken in ieder geval.
PI56 Posted January 8, 2017 Author Posted January 8, 2017 Gezien het aantal reacties hier ben ik er wel uit. Ik ben bang dat het een erg duur bakje gaat worden en ga dus maar op zoek naar wat anders voor mijn bon.
Recommended Posts