Thorical Posted December 29, 2016 Posted December 29, 2016 (edited) Ik heb een scheeretui met zeep, krabber. kwast etc. foto volgt Het kwastje is echter oud en verliest met elke scheerbeurt haren. Al jaren heb ik mijn oog laten vallen op een Muhle reiskwast. Maar ik heb daar gisteren een doe het zelf variant van gekocht. De verkoper verkocht wel complete exemplaren maar dan met beestenharen. Ik vind het een enorm voordeel dat synthetische kwasten zo snel droog zijn dus daarom de doe het zelf. Tuxedo 23 mm valt af WD 20 mm kan maar ik heb al een wd Muhle? hoe kom je aan een 2omm knot? Is deze pur tech knot iets? https://nl.aliexpress.com/item/Synthetic-Faux-Badger-color-Shaving-Brush-Knot-19-64mm/1857167025.html?isOrigTitle=true Maar nu ben ik opzoek naar een goede synthetische 19/20 mm knot.Wie kan me aan een goede knot helpen of weet waar ik die kan kopen? Edited December 31, 2016 by Guest
Marcel Posted December 30, 2016 Posted December 30, 2016 Ik ben benieuwd of je wat bruikbaars treft. Ik heb ook een flink verharend geval liggen uit een oude reisset. Daar heb ik altijd al wat aan willen doen maar het is er nog niet van gekomen 1
Harkos Posted December 31, 2016 Posted December 31, 2016 Goedkope goede fibre: Luxyian. Even contacten met Ja Zoethout!
Thorical Posted December 31, 2016 Author Posted December 31, 2016 Ik ben veel te ongeduldig en heb dat pur tec borsteltje de van aliexpress gekocht voor €8,25 thuisbezorgd. Alhoewel ik grote twijfels heb of het echt een pur tec knotje is. Ik kan altijd nog klagen bij de verkoper, Ali of Visa.
Recommended Posts