Jan Zoethout Posted December 23, 2016 Posted December 23, 2016 Danny (Snowmiss) wilde ook graag een nieuw J&T kwastje voor zijn verjaardag op 22 december. Nu hij jarig is geweest, mag ik een draadje erover posten. Enfin, Danny wilde dus een kwastje met synthetische Tuxedo borstelkop en een bocote handvatje model "The Zoethout". Verder veel plaatjes en weinig praatjes: De borstelkop - synthetisch, Tuxedo. Het handvatje model "The Zoethout" in bocote - hier nog bij Teun. En hier bij mij. Afgelakt met 3 lagen Glitsa parketlak PT mat, en abalone schijfje ingelijmd. Het schijfje kurk voor het afstellen van de hoogte borstelkop ingelijmd. Borstelkopje ingelijmd met 2 componenten epoxy, op z'n plaats gehouden met z'n "tuigje". Epoxy moet 24 uur uitharden. En klaar ! Belangrijkste maten: Hoogte borstelkop 53 mm Taille 25 mm Alsnog van harte, Danny !
Harkos Posted December 23, 2016 Posted December 23, 2016 Nu hij jarig is geweest, mag ik een draadje erover posten. Nu snap ik je vraag over mijn borstel hoogte Mooie kwast weer. Goede knot die Tuxedo.
Snowmiss Posted December 23, 2016 Posted December 23, 2016 Dankjewel voor het produceren Teun en Jan!
Snuff Posted December 23, 2016 Posted December 23, 2016 Knap stukje werk met zo te horen een heel tevreden klant!
Recommended Posts