FvL Posted December 22, 2016 Posted December 22, 2016 Hallo, Ik ben Frank, 50jr, woon en werk in Den Haag. Lang geleden al wel eens met DE begonnen, maar afgelopen 25jr eigenlijk altijd GII gebruikt (wel altijd met kwast en zeep). Paar maanden geleden tegen een mooie DE krabber aangelopen, en toen ging het mis. DE scheren beviel me veel beter dan ik me herinnerde maar de nieuwe aankoop (EJ met imitatie ivoor&nikkel) had niet echt een goede balans, en er moest toch ook een betere kwast komen, en wat meer verschillende mesjes, en zeep, en... Enfin, Inmiddels lijkt mijn badkamerkast wekelijks te krimpen. Heel vreemd.
Snuff Posted December 22, 2016 Posted December 22, 2016 Welkom. Als je een foto post van je krimpende badkamer kunnen we je advies geven over hoe het nu verder moet
PI56 Posted December 23, 2016 Posted December 23, 2016 Welkom Frank. Veel lees-, schrijf- en scheerplezier hier op het forum.
Harkos Posted December 23, 2016 Posted December 23, 2016 Welkom, kasten krimpen niet, maar zijn bij voorbaat altijd te klein. Hier althans
FvL Posted December 24, 2016 Author Posted December 24, 2016 Dank voor dit geweldige ontvangst. Wellicht binnenkort eens een plaatje van die kast. Frank
Nienke Posted December 24, 2016 Posted December 24, 2016 van harte welkom en alvast fijne dagen toegewenst.
Wimmie Posted December 24, 2016 Posted December 24, 2016 Frank, Leuk om er een scheerder bij te hebben uit het Haagse, Welkom op het forum. Benieuwd naar je SOTD's. Wim
peterx Posted December 28, 2016 Posted December 28, 2016 Goede dag, Ook ik wil mijzelf even voorstellen, Peter uit Rotterdam scheer mijzelf al jaren met een Muhle double edge, helaas is mijn scheerwinkel in Rotterdam er niet meer dus ben op zoek naar een goed adres om zeep aan te schaffen. GR Peter
Snuff Posted December 28, 2016 Posted December 28, 2016 Hi Peter, welkom. Maak anders even een apart draadje aan anders word het verwarrend.
Recommended Posts