HiFuMi Posted December 18, 2016 Posted December 18, 2016 Ik was onlangs in een winkel en vroeg naar de Proraso rood ASB ze hadden het daar niet , maar de verkoper zei dat men daar ook vaak de pre-shave voor gebruikt iemand bekend daarmee ??? ik heb het niet meegenomen omdat ik het niet wist of dat hetzelfde is / werkt
ChrisVanMeer Posted December 18, 2016 Posted December 18, 2016 Van rood is er alleen een after shave lotion. De pre-shave wordt ook wel eens na het scheren gebruikt inderdaad. Heb ik wel eens met de groene gedaan. Ging prima.
HiFuMi Posted December 18, 2016 Author Posted December 18, 2016 ah , zou kunnen dan zit ik mis maar als je dan de pre shave gebruikt heb je een ASB in dezelfde geurlijn in elk geval ik weet alleen niet of dat net zo goed en voedend voor de huis is bij de witte bijv is het een heerlijke ASB
ChrisVanMeer Posted December 18, 2016 Posted December 18, 2016 Absoluut mee eens, de witte is voortreffelijk.
Hanskoning Posted December 18, 2016 Posted December 18, 2016 Vroeger toen ik nog wat jonger was had je de Proraso groen waarop vermeld stond op het etiket dat hij zowel als pre-shave als aftershave gebruikt kon worden. Tegenwoordig staat dat niet meer vermeld op de potjes, de Vitos pre-shave die ik ook nog heb daar staat het nog wel op vermeld. Omdat de Proraso pre-shave toch een beetje vettig is vind ik hem persoonlijk niet echt geschikt als aftershave maar zoals altijd uekaz
HiFuMi Posted December 19, 2016 Author Posted December 19, 2016 als hij vet is is het inderdaad ook niet mijn ding ik hou van ASB die wel voedt maar niet vet blijft
Recommended Posts