Ga naar inhoud
Timbo35

Show je niet scheergerelateerde aankopen

Aanbevolen reacties

Nou, die zullen vandaag wel niet meer bezorgd worden denk ik?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

7a64674517b6b4e222832b0fdbbfda05.jpg

Heerlijke geur! Vergelijkbaar met Davidoff Cool Water. Niet hetzelfde, maar wel in dezelfde richting. Een goede eau de cologne achtige geur. Staat al klaar voor morgenochtend.

Loei, als je meeleest: dit is dus een goede voor jou!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Heeeee Marco ik hoop dat Loei ook dit soort draadjes leest want scheergerei gerelateerd hoort toch echt in het andere draadje "show je aankopen" :o

De naam van dit draadje is wel zeer ongelukkig en zou eigenlijk anders moeten heten om onduidelijkheid met het draadje met dezelfde naam in scheergrelateerde te voorkomen. :idea:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja, braaksliert shit kut. Ik keek gewoon in de tijdlijn en zocht op titel. Bedankt, ik ga het ff copy-paste doen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb net een hele rij platen van Test Dept verkocht. Drie heb ik er gehouden. U mag raden welke.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wie of wat is Test Dept maar gelet op de toevoeging "hele rij platen" denk ik aan een graffiti kunstenaar, zegt me niets ik ben meer van de stillevens met mooie landelijke vergezichten :mrgreen:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Heeeee Marco ik hoop dat Loei ook dit soort draadjes leest want scheergerei gerelateerd hoort toch echt in het andere draadje "show je aankopen" :o

De naam van dit draadje is wel zeer ongelukkig en zou eigenlijk anders moeten heten om onduidelijkheid met het draadje met dezelfde naam in scheergrelateerde te voorkomen. :idea:

Ik heb de titel maar aangepast Hans, ik dacht ook al meer dan een keer dat ik in het scheeraankopen draadje zat :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

8446ce41527d5a701d7c2aada5247580.jpg

De 2 zakmesjes zijn net binnen en direct maar even wat scherper gemaakt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb de titel maar aangepast Hans, ik dacht ook al meer dan een keer dat ik in het scheeraankopen draadje zat :D

Dank je Marcel dit komt de duidelijkheid ten goede en eeehhhh meerdere keren in het scheeraankopen draadje waar is je discipline :lol::lol:

Mijn jonge vriend ik schrik ervan twee vervaarlijke steekwapens welke ook nog eens geslepen worden :o:o

Gij zijt toch niet binnenkort terug te vinden als zoekitem in het tillevisie programma "opsporing verzocht" :o:evil:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dank je Marcel dit komt de duidelijkheid ten goede en eeehhhh meerdere keren in het scheeraankopen draadje waar is je discipline :lol::lol:

Mijn jonge vriend ik schrik ervan twee vervaarlijke steekwapens welke ook nog eens geslepen worden :o:o

Gij zijt toch niet binnenkort terug te vinden als zoekitem in het tillevisie programma "opsporing verzocht" :o:evil:

Ik moet toch een appeltje kunnen schillen Hans???

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Juist maar met wie mijn jonge vriend dat vraag ik me sinds het ontwaren van die foto's al af :o:shock:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Yep.. als haarloze is het wel prettig om iets op je kop te hebben. ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Juist maar met wie mijn jonge vriend dat vraag ik me sinds het ontwaren van die foto's al af :o:shock:

Al U loslopende herbivoren,zijt gewaarschuwd !

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Renault:

Roest

En

Narigheid

Achtervolgen

U

Lange

Tijd

Zonder gekheid, toen mijn Megane eenmaal van al zijn kwaaltjes was verlost (wat zeker twee of drie jaar geduurd heeft) reed 'ie heerlijk.

Jammer dat uiteindelijk een absurd hoge verkeersdrempel, of een uitsteeksel in het midden daarvan moet ik zeggen, een einde aan dat plezier maakte.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

very nice

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Belangrijke informatie

We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je verder kunt gaan.