efsk Posted December 31, 2016 Posted December 31, 2016 Nou, die zullen vandaag wel niet meer bezorgd worden denk ik?
Snowmiss Posted January 1, 2017 Posted January 1, 2017 Dat hadden heel wat scheerspulletjes kunnen zijn.......
marco Posted January 3, 2017 Posted January 3, 2017 Heerlijke geur! Vergelijkbaar met Davidoff Cool Water. Niet hetzelfde, maar wel in dezelfde richting. Een goede eau de cologne achtige geur. Staat al klaar voor morgenochtend. Loei, als je meeleest: dit is dus een goede voor jou!
Hanskoning Posted January 3, 2017 Posted January 3, 2017 Heeeee Marco ik hoop dat Loei ook dit soort draadjes leest want scheergerei gerelateerd hoort toch echt in het andere draadje "show je aankopen" De naam van dit draadje is wel zeer ongelukkig en zou eigenlijk anders moeten heten om onduidelijkheid met het draadje met dezelfde naam in scheergrelateerde te voorkomen.
marco Posted January 3, 2017 Posted January 3, 2017 Ja, braaksliert shit kut. Ik keek gewoon in de tijdlijn en zocht op titel. Bedankt, ik ga het ff copy-paste doen.
efsk Posted January 3, 2017 Posted January 3, 2017 Ik heb net een hele rij platen van Test Dept verkocht. Drie heb ik er gehouden. U mag raden welke.
Hanskoning Posted January 4, 2017 Posted January 4, 2017 Wie of wat is Test Dept maar gelet op de toevoeging "hele rij platen" denk ik aan een graffiti kunstenaar, zegt me niets ik ben meer van de stillevens met mooie landelijke vergezichten
Marcel Posted January 4, 2017 Posted January 4, 2017 Heeeee Marco ik hoop dat Loei ook dit soort draadjes leest want scheergerei gerelateerd hoort toch echt in het andere draadje "show je aankopen" De naam van dit draadje is wel zeer ongelukkig en zou eigenlijk anders moeten heten om onduidelijkheid met het draadje met dezelfde naam in scheergrelateerde te voorkomen. Ik heb de titel maar aangepast Hans, ik dacht ook al meer dan een keer dat ik in het scheeraankopen draadje zat
Kingjack Posted January 4, 2017 Posted January 4, 2017 De 2 zakmesjes zijn net binnen en direct maar even wat scherper gemaakt.
Hanskoning Posted January 4, 2017 Posted January 4, 2017 Ik heb de titel maar aangepast Hans, ik dacht ook al meer dan een keer dat ik in het scheeraankopen draadje zat Dank je Marcel dit komt de duidelijkheid ten goede en eeehhhh meerdere keren in het scheeraankopen draadje waar is je discipline De 2 zakmesjes zijn net binnen en direct maar even wat scherper gemaakt. Mijn jonge vriend ik schrik ervan twee vervaarlijke steekwapens welke ook nog eens geslepen worden Gij zijt toch niet binnenkort terug te vinden als zoekitem in het tillevisie programma "opsporing verzocht"
Kingjack Posted January 4, 2017 Posted January 4, 2017 Ik heb de titel maar aangepast Hans, ik dacht ook al meer dan een keer dat ik in het scheeraankopen draadje zat Dank je Marcel dit komt de duidelijkheid ten goede en eeehhhh meerdere keren in het scheeraankopen draadje waar is je discipline De 2 zakmesjes zijn net binnen en direct maar even wat scherper gemaakt. Mijn jonge vriend ik schrik ervan twee vervaarlijke steekwapens welke ook nog eens geslepen worden Gij zijt toch niet binnenkort terug te vinden als zoekitem in het tillevisie programma "opsporing verzocht" Ik moet toch een appeltje kunnen schillen Hans???
Hanskoning Posted January 4, 2017 Posted January 4, 2017 De 2 zakmesjes zijn net binnen en direct maar even wat scherper gemaakt. Mijn jonge vriend ik schrik ervan twee vervaarlijke steekwapens welke ook nog eens geslepen worden Gij zijt toch niet binnenkort terug te vinden als zoekitem in het tillevisie programma "opsporing verzocht" Ik moet toch een appeltje kunnen schillen Hans??? Juist maar met wie mijn jonge vriend dat vraag ik me sinds het ontwaren van die foto's al af
Kingjack Posted January 4, 2017 Posted January 4, 2017 De 2 zakmesjes zijn net binnen en direct maar even wat scherper gemaakt. Mijn jonge vriend ik schrik ervan twee vervaarlijke steekwapens welke ook nog eens geslepen worden Gij zijt toch niet binnenkort terug te vinden als zoekitem in het tillevisie programma "opsporing verzocht" Ik moet toch een appeltje kunnen schillen Hans??? Juist maar met wie mijn jonge vriend dat vraag ik me sinds het ontwaren van die foto's al af Al U loslopende herbivoren,zijt gewaarschuwd !
MeneerKrab Posted January 5, 2017 Posted January 5, 2017 Renault Megane. Deze auto maar weer eens met de hand gaan wassen en waxen.
marco Posted January 5, 2017 Posted January 5, 2017 Renault: Roest En Narigheid Achtervolgen U Lange Tijd Zonder gekheid, toen mijn Megane eenmaal van al zijn kwaaltjes was verlost (wat zeker twee of drie jaar geduurd heeft) reed 'ie heerlijk. Jammer dat uiteindelijk een absurd hoge verkeersdrempel, of een uitsteeksel in het midden daarvan moet ik zeggen, een einde aan dat plezier maakte.
Timbo35 Posted January 8, 2017 Author Posted January 8, 2017 De 2 zakmesjes zijn net binnen en direct maar even wat scherper gemaakt. very nice
Timbo35 Posted January 8, 2017 Author Posted January 8, 2017 badlaken microvezel om snel en zacht af te drogen
Timbo35 Posted January 10, 2017 Author Posted January 10, 2017 dingetje om de auto mee uit te lezen en je motorlampje te resetten via bluetooth en android/tablet/phone
Recommended Posts