Woodface Posted December 16, 2016 Posted December 16, 2016 Ik heb de Omgea Fructi op het oog om te bestellen. Deze zeep zit echter niet in een bakje. Nu las ik dat de zeep past in de Grundtal bakje, maar dat de deksel dan even niet past. Ik heb nog een TOBS bakje over, die is dieper dan de Grundtal, maar ook iets smaller (8,3 cm) Kan iemand mij vertellen of de Fructi in dit bakje past?? Weet nl. niet hoe breed deze zeep is.
Hanskoning Posted December 16, 2016 Posted December 16, 2016 Ik heb de creme en niet de zeep dus het antwoord moet ik schuldig blijven maar wat ik dus wil zeggen: kan je hem niet raspen?
Harkos Posted December 16, 2016 Posted December 16, 2016 Ik heb de Omgea Fructi op het oog om te bestellen. Deze zeep zit echter niet in een bakje.Nu las ik dat de zeep past in de Grundtal bakje, maar dat de deksel dan even niet past. Ik heb nog een TOBS bakje over, die is dieper dan de Grundtal, maar ook iets smaller (8,3 cm) Kan iemand mij vertellen of de Fructi in dit bakje past?? Weet nl. niet hoe breed deze zeep is. Als je een klein laagje afraspt en dat er aan de zijkant bij propt, past het.
Woodface Posted December 16, 2016 Author Posted December 16, 2016 Ik heb de Omgea Fructi op het oog om te bestellen. Deze zeep zit echter niet in een bakje.Nu las ik dat de zeep past in de Grundtal bakje, maar dat de deksel dan even niet past. Ik heb nog een TOBS bakje over, die is dieper dan de Grundtal, maar ook iets smaller (8,3 cm) Kan iemand mij vertellen of de Fructi in dit bakje past?? Weet nl. niet hoe breed deze zeep is. Als je een klein laagje afraspt en dat er aan de zijkant bij propt, past het. Past het dan in het Grundtal bakje of het Tobs bakje?
Hanskoning Posted December 16, 2016 Posted December 16, 2016 Harkos heeft veel zepen in grundtal bakjes dus ik denk dat hij naar deze verwijst.
Harkos Posted December 16, 2016 Posted December 16, 2016 Harkos heeft veel zepen in grundtal bakjes dus ik denk dat hij naar deze verwijst. Klopt, zo had ik de vraag ook begrepen.
Woodface Posted December 16, 2016 Author Posted December 16, 2016 Vraag was eigenlijk of de Fructi in het TOBS bakje past
Harkos Posted December 16, 2016 Posted December 16, 2016 Vraag was eigenlijk of de Fructi in het TOBS bakje past Even gekeken. Denk dat je een heel klein randje (minimaal) dan van de buitenrand af moet schaven en dat past dan wel onder in de Tobs doos, want die is ongeveer een cm hoger. Als je een lege Tobs hebt, zou dat mijn keus zijn.
Woodface Posted December 16, 2016 Author Posted December 16, 2016 Vraag was eigenlijk of de Fructi in het TOBS bakje past Even gekeken. Denk dat je een heel klein randje (minimaal) dan van de buitenrand af moet schaven en dat past dan wel onder in de Tobs doos, want die is ongeveer een cm hoger. Als je een lege Tobs hebt, zou dat mijn keus zijn. Dank je voor de moeite . Hij gaat besteld worden en in de Tobs
Recommended Posts