Jump to content

Recommended Posts

Posted

persoonlijk mis ik een chatfunctie op het forum. ik weet alleen niet hoe makkelijk of moeilijk dit te creëren is.

pb's vind ik toch erg statisch tov chat. het is veel leuker interactiever. Denk ook dat het de forum activiteit/bezoek zou verhogen

Posted

Persoonlijk denk ik dat je met een chatfunctie het risico loopt dat mensen elkaar over de chat gaan helpen. Dat is op zich goed natuurlijk, niets mis met helpen, maar dan verdwijnt info die voor ieder interessant of nuttig kan zijn naar het 1-op-1-domein, en dat zou zonde zijn.

Posted

Voor mij is het forum de chat functie en zoals efsk terecht zeg er zou weleens goede informatie niet inzichtelijk worden voor de overige leden.

Maar is elkaar een PB sturen niet een alternatief voor deze functie?

Posted
Via tapatalk is er al enige tijd een chat..

Verhoogd dit de activiteit,denk het niet in iedergeval nog niks van gemerkt.

ik bedoel dus ingebouwd op het forum, geen externe zaken. het verlaagd iig de drempel om met elkaar te praten tov een pb.

Posted

Vind eigenlijk een chat functie niet bijdragen aan de open discussie op het forum en ben dus tegen. Nu even geen grappen, want ik betrap me er zelf op, al snel persoonlijk te gaan communiceren met mensen, waar ik direct wat mee wil overleggen, terwijl het inhoudelijk best interessant kan zijn voor de gemeenschap.

Dan is een PB even een drempel ter bezinning of je wel direct moet communiceren.

Posted
Vroeger hadden ze daar IRC kanalen voor, voor dat chatten.

Waar is de tijd :roll: Fidonet, IRC, .... En toen waren we al blij daarover te beschikken.

Posted

We zijn oud Snuffie en Harkos dus ook ik voorvoel nog geen behoefte om te scatten, we zijn niet meer zo verander bereid :o:lol:

Maar de jongelui van tegenwoordig zitten toch op feesboek en dat soort nieuwigheden met elkaar te praten :mrgreen:

Posted
Vind eigenlijk een chat functie niet bijdragen aan de open discussie op het forum en ben dus tegen. Nu even geen grappen, want ik betrap me er zelf op, al snel persoonlijk te gaan communiceren met mensen, waar ik direct wat mee wil overleggen, terwijl het inhoudelijk best interessant kan zijn voor de gemeenschap.

Dan is een PB even een drempel ter bezinning of je wel direct moet communiceren.

persoonlijke zaken wil je idd niet op het forum/internet vereeuwigd zien, daar is de chat dus ideaal voor.

en wat te denken als je iets wil kopen en de vrouw verbiedt dat, dan moet er op slinkse wijze gehandeld worden en dit kan natuurlijk niet op het forum staan :D

Posted

Wat nu weer "de vrouw verbiedt", zo kan je toch niet scheren? Gaat je vrouw nooit alleen shoppen? Er komt hier niets zonder haar dit mee te delen.

Posted
het was maar een grapje op basis van wat ik op het forum regelmatig lees, niet ieder huishouden is hetzelfde ;)

Gelukkig maar, zal je toch onder de plak zitten.....

Posted
het was maar een grapje op basis van wat ik op het forum regelmatig lees, niet ieder huishouden is hetzelfde ;)

Gelukkig maar, zal je toch onder de plak zitten.....

ik heb nergens last van, hoor ;)