Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo medescheerders. ik heb een tijdje geleden een pot Old Original Sandalwood creme gekocht, en wilde mij er vandaag eens mee scheren maar bij het openen van de pot zag ik hij is verdomd vloeibaar dus ik hem eens doorgeroerd maar dat heeft niks geholpen, dus mijn vraag is, is dit bij deze creme normaal en wat kan ik er aan doen om hem wat steviger te krijgen ??

Posted
Even doorlezen: viewtopic.php?f=35&t=5135

En als de creme een tijdje staat dikt hij wel iets in.

Hallo Hans ja had ik gelezen en geschreven maar hij is echter vloeibaarder geworden net of hij is gaan schiften zijn net 2 supstantie's in een pot, met of de reuk olie er nu boven op drijft dus eerst flik roeren

Posted

Flink roeren werk helaas tegengesteld bij deze creme dus in de vriezer en anders gewoon een paar dagen open laten staan wordt hij op den duur ook weer dikker.

• 2 weeks later...
Posted

Hans, niet dat ik dit probleem heb, is eerder nieuwsgierigheid, maar hoelang zet je die dan in de vriezer ? Hoe merk je dat ie eruit mag ?

Posted

Zie hierboven Kalerolf geeft een uurtje aan.

Laatst had ik een Sicilian Lime die ook zeer vloeibaar was en dat is mijn geluk die heb ik gewoon omgeruild bij Paul.