QuantumCat Posted December 6, 2016 Posted December 6, 2016 De Cogliati heeft een ongelukje gehad. (de scales waren al gebroken op een van de pinnen) De ramp is niet groot. Ik was ze toch al van plan te vervangen. Sent from my ONE A2003 using Tapatalk
Groenescheerder Posted December 7, 2016 Posted December 7, 2016 Wat voor schalen wil je gaan plaatsen?
QuantumCat Posted December 7, 2016 Author Posted December 7, 2016 Zit een beetje rond te kijken of er een antieke op bijv. ebay staat met een vergaan lemmet, maar met nog mooie scales. Het is een oud mes. ik wil daar (liever) niet iets nieuws opleggen.
QuantumCat Posted December 8, 2016 Author Posted December 8, 2016 Ik denk niet dat ik 'm extra polijst. Hij wordt wel extra schoongemaakt Ik vind de "antique-look" wel iets hebben. Vandaar dat ik zit te twijfelen tussen gebruikte scales en nieuw (maar passend bij een 'oud beessie')
ChrisA Posted December 8, 2016 Posted December 8, 2016 Ik denk niet dat ik 'm extra polijst. Hij wordt wel extra schoongemaakt Ik vind de "antique-look" wel iets hebben. Vandaar dat ik zit te twijfelen tussen gebruikte scales en nieuw (maar passend bij een 'oud beessie') Mooi kamelenbot, ziet er echt jaren 50 uit. download/file.php?mode=view&id=3311
Tony Posted December 8, 2016 Posted December 8, 2016 (edited) Ja, en dat kamelenbot kleurt nog langzaam bij zoals ook ivoor. Edited December 8, 2016 by Guest
QuantumCat Posted December 8, 2016 Author Posted December 8, 2016 Ik zag het. Dat ziet er idd erg strak uit. Ik vind met versieringen op de scales ook altijd erg mooi. ... Eerst maar weer eens een week of twee Golf van Mexico
Recommended Posts