cutthroat Posted December 5, 2016 Posted December 5, 2016 - Ever Ready 1914 - Gem PTFE - L'Occitane Plisson - TFS Pomeriggio - Aluin - Pinaud Clubman aftershave lotion - Biodermal aftershave gel/shea butter Met een nieuw mesje geladen was ik na twee gangen nagenoeg spiegelglad. Geen prik van zowel de aluin als de Pinaud. Afgemaakt met de aftershave lotion en een likje shea butter als extra bescherming tegen de kou.
Edsel Posted December 5, 2016 Posted December 5, 2016 Muhle r41 Grande Rapira Platinum Lux (3) Cella Crema Sapone extra purisima Plisson L'Occitane Pitralon Original Nivea sensitive ASB
fireshrimp Posted December 5, 2016 Posted December 5, 2016 Merkur Progress (Polsilver) RazoRock Plissoft TFS Uncle Walter Wimmies scheerkom Aluin Armando Noir AS Hema ASB
Johan Posted December 5, 2016 Posted December 5, 2016 Fatip Wood notenhouten krabber Polsilver SI mesje Edwin Jagger Silvertip Fibre kwast TOBS Coconut scheercrème HEMA Sensitive ASB Davidoff Cool Water EdC Ik zou bijna zeggen, klaar voor de Sint maar dat hebben we gisteren al gevierd.
Tjebbe Posted December 5, 2016 Posted December 5, 2016 Jojobaolie, Stirling Kong, Mama Bear's Mandarin Ice, Timeless OC, PolSilver Super Iridium (1), Kruidvat aluin, Eigen Toco Tholin aftershave balsem.
Hanskoning Posted December 5, 2016 Posted December 5, 2016 Gisteren op de verjaardag iets teveel alcoholische versnaperingen genoten Wimmie?? Sterkte vriend, trouwens een heerlijke rolmops met slagroom wil ook nog wel eens helpen tegen een kater tenminste als je dit wegspoelt met een koppe lauwwarme chocolade melk.
Harkos Posted December 5, 2016 Posted December 5, 2016 Luyixian Synth-24x68, Scheermonnik Eucalyptus, Merkur 510 Progress, Rockwell Razors Swedish Stainless Steel 5e x, Pitralon Zedernöl, la Riana Rosmarino. Kwast en zeep: Luyixian Synth-24x68 en Scheermonnik Eucalyptus: Via via kreeg ik een monster Eucalyptus van de Scheermonnik. Wederom een goede zeep. Technisch vergelijkbaar met de Souk en de Wit. De geur is wat minder enthousiast, maar een lichte frisheid is wel aanwezig. Deze zeep heeft voor mij iets te weinig geur. Je kan je er echter prima en fris mee scheren. Met de Luxian had ik weer in een mum een mooie bak schuim. Mesje en krabber: De Rockwell Razors Swedish Stainless Steel voor de 5e x gebruikt. De afgelopen 2 beurten begon ik wat twijfels te krijgen over de Rockwell. Vandaag echter was hij weer prima te gebruiken. Mijn 5 norm gehaald en het Derby niveau ontstegen. In de Progress een mooie gladde beurt. Strak geschoren. Het mesje gaf een mooie audio feedback. Voor de 3e ronde een puntje hoger gezet en ben ik mooi glad. Mag zeker nog 1x mee. Resultaat BBS. Tot slot: Om de Eucalyptus wat overeind te houden de Pitralon en la Riana er op. Achtereenvolgens cederolie en Rozemarijn. Toch een beetje natuur bos en kruiden.
efsk Posted December 5, 2016 Posted December 5, 2016 Nou. Die veel bezongen truc van je werkt niet echt heh Hans?
Hanskoning Posted December 5, 2016 Posted December 5, 2016 .??? Krijg bij het verzenden 2x Error 500 - Internal Server Error An error was encountered while processing your request. Typically this is a temporary condition. Please contact the web site owner for further assistance.
Harkos Posted December 5, 2016 Posted December 5, 2016 Fijne dag allemaal. Alsnog gefeliciteerd en sterkte vandaag. Het voortschrijden der jaren is ook niet niets soms....
Hanskoning Posted December 5, 2016 Posted December 5, 2016 Nou. Die veel bezongen truc van je werkt niet echt heh Hans? Wimmie leest niet altijd alles, dus hij zou de eerste keer gemist kunnen hebben
Kingjack Posted December 5, 2016 Posted December 5, 2016 Merkur 38 slant Rapira PL L'Occitane Plisson Prep zeep Prep balsem Osage rub
Wimmie Posted December 5, 2016 Posted December 5, 2016 Sterkte vriend, trouwens een heerlijke rolmops met slagroom wil ook nog wel eens helpen tegen een kater tenminste als je dit wegspoelt met een koppe lauwwarme chocolade melk. Eikel! In ieder geval sta je niet op de stoep met de 'heerlijke rolmops met slagroom' en kop 'lauwwarme chocolade melk' .
Hanskoning Posted December 5, 2016 Posted December 5, 2016 Kijk dat bedoeling ik nu weer , Stank Voor Dank altijd weer bij die gozer. Je probeert hem te helpen en wat is het antwoord telkens weer ........ maar ik blijf geloeven in oprechte vriendschap dus ik laat je niet vallen en blijf je met raad en daad bijstaan. Dus als die rolmops verkeerd gevallen is probeer dan eens een bordje havermout met klonten erin, dat kouwt zo lekker die kater weg en neem dan direct een kopje surrogaat Eikeltjes koffie -die bij jou zeker in huis is- met 8 klontjes suiker en ipv koffiemelk een scheutje zure room
Hanskoning Posted December 5, 2016 Posted December 5, 2016 Gloeiende kolen nog eens aan toe zeg, hij bestaat dus echt de Maandag Morgen scheerbeurt. Is het omdat ik de CJB weer aan het werk gezet had ipv de Feather? Of was het mesje met 6 x gebruik te bot geworden (gelezen dat mijn Belgische vriend er wel 12 tot 15 scheerbeurten mee doet) en dat hij daarom voor mijn gevoel meer stuiterde als in de Feather?? hoe dan ook 2 sneetjes in de onderkin opgelopen bij het ronden van de kin van boven naar beneden. Vervolgens dacht de S1 met het Mem mesje 2x van hé ik kan natuurlijk hierbij niet achterblijven en trok een mooie rode streep net onder de onderlip. Wel de overige componenten van deze scheerbeurt waren in ieder geval zeer plezierig de TOBS Sandalwood zeep werd een mooi schuim door de Semoque 2 bander en de afronding met de Sandalwood is weer een feest. Het zal duidelijk zijn dat de aluin zich op enkele plaatsen liet gelden en daar waren ook nog enige irritatie gebieden bij. Zou ik nu met die CJB zoveel meer druk zetten als met de vouwbare Feather die ik de laatste week gebruikt heb
Wimmie Posted December 5, 2016 Posted December 5, 2016 Gloeiende kolen nog eens aan toe zeg, hij bestaat dus echt de Maandag Morgen scheerbeurt. [attachment=0]IMG_1128.JPG[/attachment] Hé wat vervelend nu voor je Hans...
Snuff Posted December 5, 2016 Posted December 5, 2016 Gloeiende kolen nog eens aan toe zeg, hij bestaat dus echt de Maandag Morgen scheerbeurt. Wellicht je karma die zich uit door de raad die je wimmie gaf?
Hanskoning Posted December 5, 2016 Posted December 5, 2016 Gloeiende kolen nog eens aan toe zeg, hij bestaat dus echt de Maandag Morgen scheerbeurt. ] Hé wat vervelend nu voor je Hans... Dank je wel wimmie, zie je nu wel dit is toch veel leuker als steeds weer dat zielige eikel riedelje herhalen Wellicht je karma die zich uit door de raad die je wimmie gaf? Heeee Snuffie wat een onzin zeg je nu weer.......waarom wordt goede raad dan zo afgestraft als ik hem nu een advies had gegeven wat nergens op slaat oké maar nu
Snuff Posted December 5, 2016 Posted December 5, 2016 Regel nummer één: Geen enkele goede daad blijft onbestraft toch?
Recommended Posts