Jump to content

Iemand ervaring met Mike’s Natural Soaps?

Snuff

Recommended Posts

Ik lees veel goede ervaringen met Mike’s Natural Soaps (http://www.mikesnaturalsoaps.com/Mikes_Natural_Soaps/Welcome.html).

Daarom vroeg ik me af of er soms iemand op het forum al ervaring heeft met deze zepen? De amerikaanse reviews zijn goed maar ja dat heb ik al zo vaak gehad en bij aankoop valt het dan tegen. Anders had ik wel een sample pack besteld maar die zijn momenteel niet verkrijgbaar wegens te grote achterstand in bestellingen.

Ik heb de Orange, Cedarwood en Black Pepper. Vind het geweldig goed spul. Uitstekend verzorging en rijkelijk schuim. Is ook één van de weinige zepen waar ik niet per se de behoefte heb om een aftershave te gebruiken (doe ik wel altijd, gewoon omdat het lekker is). Kortom, mijn huid wordt er erg vrolijk van.

Heel erg goede scheerzeep, van het soort tussen zeep en scheercrème in.

Je kunt ze met de ogen dicht opschuimen, dat gaat ongekend gemakkelijk.

En de performance is top klasse, helemaal niets mis mee.

Makkelijk scheren, en na afloop een prima verzorgde huid.

Ik heb de Lavendin & Eucalyptus, Vetiver, Lavendel, Barbershop en de Lemongrass & Eucalyptus.

Alle geuren zijn prima gedoseerd en mooi in balans.

Ik ben zelf niet gek op dat blik waar ze inkomen, dat butst en deukt aan alle kanten.

Misschien zelfs wel een reden om volgende keer de harde zeep te betellen.