ChrisVanMeer Posted December 4, 2016 Share Posted December 4, 2016 Ik heb een enorm luxe probleem, ik kan namelijk niet kiezen tussen een Chubby 2 en een Shavemac. En nee, ik koop ze niet allebei....tenminste....nee, ik doe het niet....toch? Mijn vraag is, als jullie zouden moeten kiezen, welke zouden jullie dan kiezen en waarom? Ik hoor over beide kwasten goede verhalen en ik vind ze allebei er erg mooi uit zien. De Shavemac zou ik dan bij Shavemac via de configurator bestellen. De Chubby zou ik via Executive Shaving bestellen in Engeland. Inclusief verzendkosten / omrekenen naar Euro's zijn ze allebei ongeveer even duur. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted December 4, 2016 Share Posted December 4, 2016 Mijn bescheiden mening: Over de jaren zijn hier een aantal Chubby's in gebruik geweest, allen hebben ze het huis weer verlaten. Ten eerste teveel verschil in de knots qua afmetingen en/of vorm. Vond het handvat te kort en dik voor mijn gevoel. Borstel vergt veel zeep laden want houdt die vast door de ongelooflijk dichte bezetting met haren en lost het schuim ook niet zo makkelijk. Verder wel een goed borstel die beter werkt met schilder bewegingen dan ronddraaiend. Over de Shavemac kan ik niks zeggen gezien dat afhangt van de configuratie die je kiest. Let wel dat een flattop een beetje buiten het platgetreden pad ligt, je ziet ze niet zo vaak in de mensen hun verzameling en dat zal wel een reden hebben, aan de andere kant zijn er een aantal mensen die ze niet meer kwijt willen. Opschuimer op het gezicht --> flattop Opschuimer in een kom --> geen flattop nemen Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChrisVanMeer Posted December 4, 2016 Author Share Posted December 4, 2016 Het zou dan een Shavemac flat-top double band zijn, 22mm. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts