Jump to content

Even voorstellen

rekro

Recommended Posts

Dag Allen,

Ik ben Rene en ben een ¨fervent¨ scheerder. Een dag niet geschoren is een dag niet geleefd.

Ik woon in Den Haag en scheer met krabber en straight. Heb van beide soorten meerdere exemplaren. Ik keek regelmatig op dit forum. Zag een vraag van iemand en dacht: Nu registreren. Dus bij deze.

Groet,

Rene

Ik zal even mijn messen opnoemen:

Open messen

- Thiers Issard special coiffeur nieuw 5/8

- Giesen & Forsthoff buffelhoorn nieuw 6/8

- Tuckmar Welt Ruf zilverstaal rond 1950 5/8

- Trusteel celluloid met zilveren einden uit de 19e eeuw 5/8

- Richard Abraham Herder hoorn uit 1916 7/8

Krabbers:

EJ DE89

Merkur progress

Merkur 38C

Merkur 39C

Muhle R41

De open messen gebruik ik allemaal waarbij ik de oude messen het beste vind scheren. Het lijkt of het staal en vakmanschap vroeger beter was. Van de krabbers is de Muhle met astra groen mijn favoriet. Daarnaast de Merkur slant met Feathers. De andere gebruik ik bijna niet meer.

Ik wil gewoon een foto/afbeelding kunnen uploaden. Niet meer, niet minder. Dit n.a.v. een verzoek van mhharsta. Ik hoop niet dat ik daar heel veel toeren voor uit moet halen om foto´s (van mijn scheergerei) te moeten uploaden.

Edited by Guest

Als unix/linux-beheerder ben ik wat meer zelfredzaamheid gewend van linuxgebruikers ;-)

Gebruik de volledige bewerker. Daar is een knop voor direct onder het reactievakje. Dan krijg je opeens wat meer opties. Bijvoorbeeld bijlage toevoegen, maar dat is een beperkte hoeveelheid over al je posts, of met de img-knop en dan de bbcode invoegen die je aangeleverd krijgt als je bijvoorbeeld bij imgur een afbeelding upload.