FluffyNL Posted December 1, 2016 Posted December 1, 2016 Hooooi! Ik ben Herman ,32 jaar oud en ben nieuw hier Sinds ongeveer 7 maanden natscheerder! Ik ben in bezit van een: - Bluebeards revenge shavette - kruidvat kwast - Menrock Straightrazor - Menrock the Strop - Proraso red preshave ,shavesoap, aftershave hoop hier veel te kunnen leren en lezen
Snuff Posted December 1, 2016 Posted December 1, 2016 Welkom op het forum, zo je gaat meteen voor het grote werk! Dat Menrock open scheermes gaat dat een beetje goed?
FluffyNL Posted December 1, 2016 Author Posted December 1, 2016 ik ben niet erg te spreken over het ding is botter dan een safety razor ,maar om de handeling van het stroppen onder de knie te krijgen issie goed
Loei Posted December 1, 2016 Posted December 1, 2016 Welkom! Die Menrock dient toch eerst geslepen te worden voor gebruik?
FluffyNL Posted December 1, 2016 Author Posted December 1, 2016 geen idee ik ben echt een leek nog maar het was lekker goedkoop
Hanskoning Posted December 1, 2016 Posted December 1, 2016 Welkom op het forum, maarrrr als hij niet geslepen is kan je er niets meer dus is goedkoop toch duurkoop? Misschien dat iemand hem voor je wil slijpen.
FluffyNL Posted December 1, 2016 Author Posted December 1, 2016 jah das helemaal waar ,het stond ook niet in de beschrijving van het product toen ik het bestelde. het zou heel mooi zijn als iemand dat wil doen, en anders met behulp van youtube en google en dit forum zelf proberen te gaan slijpen
PI56 Posted December 1, 2016 Posted December 1, 2016 Welkom Herman. Hier op het forum verblijven een aantal mannen die vast wel bereid zijn om tegen geringe vergoeding het mes voor je te slijpen.
Snuff Posted December 1, 2016 Posted December 1, 2016 geen idee ik ben echt een leek nog maar het was lekker goedkoop Simson nummer twee (inside joke) Je bent gewoon gevallen voor goedkoop en bedenkelijke kwaliteit, nu ja alles kost leergeld. Eens kijken op het marktgedeelte alhier voor een open scheermes die echt goed geslepen is en je ontdekt een wereld van verschil!
FluffyNL Posted December 1, 2016 Author Posted December 1, 2016 haha jah maar dan moet ik eerst een x aantal berichten hebben gepost
efsk Posted December 1, 2016 Posted December 1, 2016 nu ja, daar ben je al bijna Echter: het is een feit: je bent in bijna alle gevallen beter af met een mes hier van de marktplaats dan met de extragoedkope messen die je in sommige winkels ziet. Wat duurder waarschijnlijk, maar wel gegarandeerde kwaliteit.
FluffyNL Posted December 1, 2016 Author Posted December 1, 2016 ik heb al effe zitten kijken zit een hoop moois bij
Hanskoning Posted December 1, 2016 Posted December 1, 2016 Voor de mensen zoals ik, die nog taalonderwijs hebben genoten met Aap, noot ....... en met degelijk geschreven en uitgesproken woorden, ik zie in veel post vermeld, bedoelen wij hier "inderdaad" mee?
Recommended Posts