Snuff Posted August 31, 2013 Share Posted August 31, 2013 Langzaam aan komt het dichterbij. Iets waar velen al lang naar uitkijken. Twee nieuwe RVS scheermessen, eentje die injector mesjes gebruikt en een ander die de Feather en Kai mesjes gebruikt. Een samenwerking tussen Bullgoose en Lee's razors in de USA. De injector versie laat ik aan me passeren omdat ik anders weer een voorraad andere mesjes moet gaan aanleggen. Maar de versie die Feather mesjes gebruikt haal ik sowieso in huis. Als dagelijks gebruiker van Kai en Feather messen en voormalig eigenaar van de Cobra Classic is het iets waar ik al lang naar uitkijk. De Cobra scheert heel goed maar de kwaliteit van het mes zelf is minderwaardig. Bijgevoegd een foto van het nieuwe model (in plastic), ze starten nu met het maken van proefmodellen in RVS. Ik vind het handvat wel iets hebben van de Tradere messen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marzman Posted August 31, 2013 Share Posted August 31, 2013 Ik kan me er met zo een siliconending niks bij voorstellen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts