Groenescheerder Posted November 24, 2016 Posted November 24, 2016 Beste iedereen, Een verse in de scheerwereld. Althans, scheren doe ik al jáááren maar niet zoals het zou moeten in mijn optiek. Ik zal me de eerste tijd als een spons gaan gedragen en eens rondkijken naar een mooi gebruikt exemplaar. (Open scheermes) Verder heb ik een leuke collectie hout in de vorm van "burls". Niet de doorsnee verzameling haha. Ik las dat Teun daar eventueel wonderen mee kan verrichten. (Ik lees al tijden stiekem mee...) Tot sprekens!
Nienke Posted November 24, 2016 Posted November 24, 2016 Van harte welkom. Veel lees en scheerplezier! Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
efsk Posted November 25, 2016 Posted November 25, 2016 Mooi hout, burl. Er zijn op het forum wel wat voorbeelden vindbaar waar dat hout gebruikt is voor de scales van open messen. Dan zal je het moeten stabiliseren, maar mooi wordt het. In ieder geval: welkom.
Jean-Paul Posted November 25, 2016 Posted November 25, 2016 Succes met je zoektocht je bent hier aan het goede adres. Welkom! Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Groenescheerder Posted November 26, 2016 Author Posted November 26, 2016 Mooi hout, burl. Er zijn op het forum wel wat voorbeelden vindbaar waar dat hout gebruikt is voor de scales van open messen. Dan zal je het moeten stabiliseren, maar mooi wordt het.In ieder geval: welkom. Ik heb in het verleden ook scales voor zakmessen gemaakt dus dat gaat lukken Een ieder, hartelijk dank voor het warme welkom!
Groenescheerder Posted November 27, 2016 Author Posted November 27, 2016 Ps: Mocht er iemand een Gillette Fatboy van de hand willen doen hou ik mij aanbevolen! (Ik kan blijkbaar nog niet in het marktgedeelte
PI56 Posted November 27, 2016 Posted November 27, 2016 Hier geen Fatboy in de aanbieding, maar als je nog een stuk of tien berichtjes plaatst gaat de markt voor je open.
Tjebbe Posted November 27, 2016 Posted November 27, 2016 Ps: Mocht er iemand een Gillette Fatboy van de hand willen doen hou ik mij aanbevolen! (Ik kan blijkbaar nog niet in het marktgedeelte PB gestuurd!
Recommended Posts