Barbiere di Figaro Posted November 24, 2016 Posted November 24, 2016 Keek even terug in het draadje van de top 3 scheerzepen en zag plotseling een post van Harrie, maar dacht ook, waarom zien we geen bijdragen van hem meer? Toch geen slecht nieuws?
marco Posted November 24, 2016 Posted November 24, 2016 Heeft het druk met de politiek nog steeds denk ik.
Hanskoning Posted November 24, 2016 Posted November 24, 2016 Ja het is al een paar keer ter sprake gekomen dat we Harrie missen, jammer want het is een gemis zijn kennis en terecht dat het te hopen is dat het komt door zijn drukke werkzaamheden maar nooit meer één bericht is toch meestal geen goed teken.
Loei Posted November 24, 2016 Posted November 24, 2016 Je kunt op zijn profiel ook zien wanneer hij voor het laatst online was. Gaat mij alleen niet lukken met tapatalk
Wolf Posted November 24, 2016 Posted November 24, 2016 Je kunt op zijn profiel ook zien wanneer hij voor het laatst online was.Gaat mij alleen niet lukken met tapatalk Laatste actief 21 Nov
Hanskoning Posted November 25, 2016 Posted November 25, 2016 Dat is goed te lezen is hij dus alleen druk met andere zaken.
Snuff Posted November 25, 2016 Posted November 25, 2016 De man blijft wijselijk aan de zijkant vooral met kerst en nieuw in zicht, niet iedereen beschikt over ijzeren wilskracht en met alle lekkere dingen die voorbijkomen .....
Recommended Posts