Barbiere di Figaro Posted November 22, 2016 Share Posted November 22, 2016 Zo, de 4e Extro zeep in de test. De Miele, ofwel honing. Met "pappa reale" oftewel Royal Jelly of koninginnegelei. Daar is het nodige over te lezen, maar de korte samenvatting is dat het exclusiever is dan normale honing. De eigenschappen van de zeep zijn net zo goed als de andere Extro zepen. Erg veel schuim, gemakkelijk schuim, ideaal voor gezichtschuimen, omdat ook deze het schuim nog weer laat groeien in je kwast en op je gezicht. Ik denk dat de Extro zepen hier echt een geweldige eigenschap hebben, die ik alleen op dit niveau van Martin de Candre ken. 3 passes met een beetje zeep, dat is toch niet voor alle zepen weggelegd... Dan de geur: Bijzonder! Onverwacht, niet een geur die je normaliter met het scheerritueel associeert. Een diepe, verfijnde honing-geur. Ook met wat aardse ondertonen denk ik te bespeuren. Het is niet de typische honinggeur zoals je die uit een potje honing kent. Het is wat zwaarder. Maar daarmee ook wel een heel speciale, prettige geur. Het schuim leek een beetje donker te blijven. Na één keer weet ik zeker dat ik deze nog veel vaker zal gebruiken. En daarmee ook nog wat beter kan aangeven, wat nu precies die ondertoon is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zaagmans Posted November 22, 2016 Share Posted November 22, 2016 Ik ben dol op honing, hmmm misschien de sint eens vriendelijk aankijken Link to comment Share on other sites More sharing options...
LookOut Posted November 23, 2016 Share Posted November 23, 2016 Interessant, vooral omdat ik de honingzeep van Haslinger meer en meer apprecieer. Is de geur gelijkaardig? Verstuurd vanaf mijn XT1032 met Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barbiere di Figaro Posted November 23, 2016 Author Share Posted November 23, 2016 Interessant, vooral omdat ik de honingzeep van Haslinger meer en meer apprecieer. Is de geur gelijkaardig? Verstuurd vanaf mijn XT1032 met Tapatalk Heb weinig ervaring met de Haslinger, maar die heeft een wat lichtere geur. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts