Barbiere di Figaro Posted November 21, 2016 Posted November 21, 2016 Gisteravond de tijd genomen om ook de 3e variant van de Extro zeep uit te proberen de Del Don De zeep, genoemd naar de man achter de zepen dus. Met deze zeep eens geprobeerd om korter dan normaal te laden en met minder schuim dan normaal dus de scheerbeurt te beginnen. Juist omdat de vorige twee Extra zepen zo enorm veel schuim gaven. Voor de Del Don gaat dat ook op. Weinig en luchtig schuim om mee te beginnen, maar na een tijdje opschuimen op het gezicht krijg je vanzelf de fijne laag, die zo prettig aan je gezicht kleeft, zoals het hoort, zeg maar. Met dit kleine beetje, had ik voldoende voor 2 1/2 pass. De geur is lastig te beschrijven. Het herinnert aan een frisse, verfijnde parfum / as, maar wat dan precies... ik kwam er niet op. (had misschien toch meer moeten laden....) De geur is wel een heel prettige, je pakt graag de kwast voor de volgende pass. Ik zal hier nog een keer gebruik van moeten maken, voor een beter oordeel wat nu precies die geur is.
Recommended Posts