peto Posted November 17, 2016 Posted November 17, 2016 Zijn er medescheerders die ervaring hebben met producten van Bargello en Parfumjunkies? Zoals betrouwbaarheid en kwaliteit van de producten. De geuren en hoe lang de geur aanwezig blijft. Ben benieuwd.
Loei Posted November 17, 2016 Posted November 17, 2016 Volgens Marco is het prima spul, wil het zelf ook nog proberen.
marco Posted November 17, 2016 Posted November 17, 2016 Ja hoor, prima spul! Vraag maar aan Jarno. De geuren die ik heb, of heb gehad roken nagenoeg hetzelfde als de geuren waarop ze zijn gebaseerd. Het zijn ook synoniem geuren, geen goedkope kopieën die je bij de op=op of wibra kan vinden. De Terre de Hermes is bijvoorbeeld als twee druppels water. Maar de La Vie Est Belle van mijn vrouw ruikt toch weer net iets anders dan het origineel. Ik kan in ieder geval zeggen van de Terre de Hermes, Azzaro Chrome, Aqua di Gio, JPG Le Male en Spicebomb dat ze erg lekker ruiken en lang blijven hangen. Bovendien is de eigenaresse van de webshop één van de liefste mensen die ik ken en zal ze nooit iemand rotzooi aansmeren.
peto Posted November 18, 2016 Author Posted November 18, 2016 Marco ik neem aan dat je de shop van Parfumjunkies bedoelt? Zal binnenkort eens een bestelling doen. Marco bedankt voor de info.
Frog Posted November 18, 2016 Posted November 18, 2016 Inderdaad topspul voor een zeer lage prijs! Ik zweer bij hun versie van Terre d'Hermes.
peto Posted November 18, 2016 Author Posted November 18, 2016 Heren bedankt...zal vandaag eens een bestelling doen.
Loei Posted November 18, 2016 Posted November 18, 2016 Hou ons op de hoogte, en ik zou ook graag een review lezen.
Recommended Posts