Pastapipo Posted June 23, 2013 Posted June 23, 2013 Bij deze stel ik me ook maar even voor Ik ben Tim, 17 jaar, uit Apeldoorn. Begin dit jaar in aanraking gekomen met klassiek scheren, daarvoor een scheerapparaat gebruikt voor een jaar of 2/2,5. Het begon toen ik toevallig langs het klassiek scheren topic op Fok kwam, zag er mooi uit allemaal, toffe reacties erop. Dus ik heb de sprong ook maar gemaakt: simpel setje gehaald met een Wilkinson dassenharen kwast van 20 euro, een Parker 29L, wat Vergulde Hand en een samplepakje mesjes. En ondertussen ben ook ik begonnen met verzamelen Lekkere zeepjes zoals tobs halen, goedkope kwast van de kruidvat gehaald e.d. Zolang het mij maar niet te duur wordt, meer dan 50 euro voor een krabber is niks voor mij, maar dat kan natuurlijk altijd nog veranderen later .
gyedema Posted June 23, 2013 Posted June 23, 2013 Alles maar dan ook alles veranderd later. Mark my words.. ps. Heb je pm op Tweakers gestuurd!
Pastapipo Posted June 23, 2013 Author Posted June 23, 2013 Dat alles gaat veranderen geloof ik wel ja Maar naar wie heb je die dm gestuurd? Ik heb geen tweakers namelijk
Frans Posted June 24, 2013 Posted June 24, 2013 Hallo Tim, Ik wens je bij deze ook heel veel plezier op dit nieuwe forum! Groet, Frans
Recommended Posts