Snuff Posted November 12, 2016 Posted November 12, 2016 Rond Maart zou er een nieuwe RVS krabber komen, de Asylum Evolution razor Phil liet weten dit te doen als tribuut aan de Darwin Standard, hier enkele CAD modellen:
Wolf Posted November 12, 2016 Posted November 12, 2016 Ik vind het wel een passende naam. Ik ben er nog niet van overtuigd of ik er interesse in zou hebben om te kopen naar zeker interessant om te zien. Jürgen Hempel was al een tijdje met een vergelijkbaar project bezig maar ik denk niet dat het zijn bedoeling was om het op commerciële basis te doen, zijn model lijkt meer op de Deluxe versiem
Marcel Posted November 12, 2016 Posted November 12, 2016 Ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet denken eigenlijk. Aan de ene kant leuk dat mensen hiermee bezig zijn, aan de andere kant: waarom niet zelf wat leuks verzinnen ipv kopieren? Nou verkeer ik in de gelukkige omstandigheid dat ik zelf een Darwin Standard bezit. Ik voel daarom geen enkele behoefte deze kopie te willen bezitten.
Snuff Posted November 12, 2016 Author Posted November 12, 2016 Er zal vast een markt voor zijn, waarom kopie? Om mee te liften met de hype die er tegenwoordig rondhangt, $$$ gegarandeerd.
Snuff Posted November 14, 2016 Author Posted November 14, 2016 (edited) bericht verwijderd, moest zijn Asylum RX komt Dinsdag of Woensdag binnen Edited November 14, 2016 by Guest
Snuff Posted November 14, 2016 Author Posted November 14, 2016 Inderdaad Marcel, nog dronken van gisteravond misschien
Snuff Posted February 18, 2017 Author Posted February 18, 2017 De eersten hebben hem ontvangen en de eersten bieden hem ook al weer te koop aan Er zijn de lovende reviews van de ahum vrienden van bullgoose, het is wachten op de meer serieuse reviews.
Tjebbe Posted February 18, 2017 Posted February 18, 2017 Dark Bulb vond de afwerking in ieder geval beneden peil...
Snuff Posted May 13, 2017 Author Posted May 13, 2017 Nu ook in messing te verkrijgen met langer handvat. Zo te zien loopt het niet echt over van de goede reviews tot nu toe.
Recommended Posts