chrisg Posted November 11, 2016 Posted November 11, 2016 Hello! Na altijd veel last te hebben gehad van razor burn overgestapt op een baardtrimmer op de kortste stand. Gelukkig was de stoppel altijd wel "in" en kwam ik er dus mee weg;) Ondertussen trim ik de baard iets langer maar vind het wel mooi om de hals en wangen te scheren. Met Mach3 gemengde ervaringen en toevallig via Kickstarter (Rockwell) bekend geworden met safety razors en hier uiteindelijk terecht gekomen! Ondertussen heb ik een mooie(?) bestelling onderweg van Connaughtshaving om eens te proberen hoe dit bevalt, namelijk: Lord L6 Astra Platinum mesjes Omega 10081 En er ligt een tubetje Palmolive in de la te wachten;) Overigens de beroemde "Trekpleister kwast" is nergens meer te bekennen? Vandaar maar een 10081 bij Connaught besteld. Ik zal me links en rechts nog wel melden met m'n vragen! De groeten Chris
Harkos Posted November 11, 2016 Posted November 11, 2016 Lord L6 Astra Platinum mesjes Omega 10081 Welkom, en leuke basisuitrusting, die L6 is erg goed en die Astra ook, veel plezier er mee.
Snuff Posted November 11, 2016 Posted November 11, 2016 Welkom en veel plezier met je nieuwe spullen straks!
Nienke Posted November 11, 2016 Posted November 11, 2016 Van harte welkom. Veel leer lees en scheerplezier! Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
MisterT Posted November 11, 2016 Posted November 11, 2016 Welkom Chris, Veel plezier hier, enne de L6 is een goed krabbertje volgens mij heeft t halve forum dit krabbertje dussss dat zegt wat T.
pern Posted November 12, 2016 Posted November 12, 2016 Welkom en veel goede scheerbeurten Verstuurd vanaf mijn SM-T580 met Tapatalk
chrisg Posted November 16, 2016 Author Posted November 16, 2016 Bedankt allemaal! Spullen zijn gister eindelijk binnen gekomen. Dit weekend maar eens uitproberen!! Weet iemand trouwens of inderdaad de trekpleister omega niet meer bestaat?
Marcel Posted November 17, 2016 Posted November 17, 2016 De laatste keer dat ik er was heb ik er niet op gelet, dit weekend zal ik eens kijken
Robert79 Posted January 2, 2017 Posted January 2, 2017 Welkom ! Hoe vind je de Lord L6 scheren met die Astra mesjes ?
Recommended Posts