Jump to content

Recommended Posts

Posted

Gisteren brak na 3 maanden de schroefdraad uit de kop van mijn Mühle R89.

Dit gebeurde toen ik hem na het schoonmaken weer in elkaar draaide.

Direct een mailtje en wat foto's naar Man and Shaving gestuurd waar ik hem destijds gekocht had.

Vandaag een sportieve reactie van Juan Ettema ontvangen :"Zeer vervelend dat het mes defect is er wordt zo snel mogelijk een nieuw exemplaar opgestuurd."

Een snelle afwikkeling van een klacht en dan ook nog op zo'n manier, in één woord fantastisch !

Bedankt Man and Shaving.

Posted

Juan Ettema is inderdaad een prima kerel alleen vind ik zijn producten aan de dure kant en vaak zijn de producten niet op voorraad.

Ik bestel liever bij Barbiere di Figaro of Gifts and Care (Spanje) Connaughtshaving is ook heel erg goed vooral met verzending heel erg snel en goedkoper dan de meest webshops.

• 8 months later...
Posted

Hier ook een paar keer besteld. Goede en informatieve webshop alleen zijn de prijzen veel te hoog in vergelijk met andere (NL) Webshops.

Posted

al meerdere positieve dingen gehoord over hen. Inderdaad wat aan de dure kant maar ook niet iedereen gaat intensief alle online shops checken zoals de mensen die het als een hobby beschouwen dus ze zullen best wel wat verkopen, minder als anderen maar de hogere prijzen maken dat dan weer goed.

Posted
al meerdere positieve dingen gehoord over hen. Inderdaad wat aan de dure kant maar ook niet iedereen gaat intensief alle online shops checken zoals de mensen die het als een hobby beschouwen dus ze zullen best wel wat verkopen, minder als anderen maar de hogere prijzen maken dat dan weer goed.

Het is ook mijn hobby maar ik check wel andere webshops. Zijn soms extreme verschillen in prijs.

Voordeel van Man and shaving is dat ze relatief lage verzendkosten hebben.

Posted

Ik heb daar ook al een aantal keren wat gekocht. Ze hebben regelmatig kortingsacties waardoor hun relatief hooge prijzen ineens een stuk interessanter zijn.

Posted

Ik heb daar in het begin ook Veel gekocht.Vaak bestelde ik om 21:30 en de volgende ochtend stond de postbode al voor de deur voor een handtekening.Echt super !

Posted

Ik ga daar weleens langs omdat Naarden niet ver rijden is van hier en ze zijn altijd vriendelijk en dringen je geen producten op.

Overal kun je aan ruiken, voelen etc. zodat je koopt wat je wilt hebben.

Posted
Ik bestel liever bij Barbiere di Figaro of Gifts and Care (Spanje)

Bij Gifts and Care wilde ik dus vorige week 2 flessen Proraso aftershave bestellen omdat die goedkoper leken, maar toen ik zag dat er 13Euro verzenkosten bij kwam haakte ik af.Heb ze toen maar bij BDF besteld.

• 3 weeks later...
Posted

Toevallig ben ik daar vandaag even langs geweest.

Het was me goed bevallen bij hun. En ik werd goed geholpen door Juan.

Mocht aan van alles ruiken en voelen.

Dat geeft mij toch altijd wel een verzekerde gevoel van iets ipv het zien van een plaatje op het web.

Zo kwam ik alleen voor de open scheermes en proraso pre-shave creme.

Hij liet me meerdere cremes ruiken waar ik niet verliefd op zou worden. Totdat hij me de T&F 1805 liet ruiken. Ik was gelijk verkocht. Ook al zou ik er minder geneigd naar zijn, gezien de prijskaartje.

Even nog terzijde betreft het voelen (uitsmeren op je huid) en het ruiken van cremes. Het in eerste instantie geen duidelijk beeld geeft van het echte product in praktijk. Want als je het in gebruik gaat nemen komen andere geuren en aroma's vrij etc.

Desalniettemin geeft het wel een beeld van een geur wat je moeilijk kan bepalen via webshops en user reviews.