casper1995b Posted November 9, 2016 Share Posted November 9, 2016 Dag heren, Ik ben opzoek naar een goede strop. Ik heb nu een paddle strop van Theirs Issard. Alhoewel het geen verkeerde strop is, wil ik toch graag een hangende erbij. Ik heb voor de paddle een strop van Herold(dacht ik) gehad, opzich prima maar was mijn eerste strop.. en die ziet er niet meer zo heel mooi uit Dus wat zijn mooie strops om eens naar te kijken? De stropzilla van straightrazorarts is nu wel in de aanbieding. Maar is deze goed? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kingjack Posted November 9, 2016 Share Posted November 9, 2016 Pm gestuurd Link to comment Share on other sites More sharing options...
casper1995b Posted November 9, 2016 Author Share Posted November 9, 2016 Ik zoek een niet al te dure strop dus een strop van 150 vind ik wel te gek, maar hoef zeker niet voor een dubbeltje op de eerste rij te zitten. Dus rond de 50-100 moet er wel iets te vinden zijn dacht ik, wil wel graag een canvas/linnen zijde en natuurlijk een goede leerzijde. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted November 9, 2016 Share Posted November 9, 2016 Is die van Kingjack niks voor jouw in het marktgedeelte? Kwalitatief als het ietsjes meer mag zijn zou ik gaan voor eentje van Torolf' (scrupleworks.com) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kingjack Posted November 9, 2016 Share Posted November 9, 2016 Dank u Heren. Een scrupleworks strop is echter van een andere orde. Werkelijk prachtig en topkwaliteit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
QuantumCat Posted November 10, 2016 Share Posted November 10, 2016 (edited) Ik heb die van Kingjack en twee paddlestrop-panelen van Rasurpur.de. Over allen kan ik alleen maar lof uitspreken. Ik kan je de strop van Kingjack aanraden, stropt heerlijk, omdattie lang en breed is. Edited November 10, 2016 by Guest Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted November 10, 2016 Share Posted November 10, 2016 Ja voor zo'n prijsje ga je nergens wat beters vinden vrees ik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Posted November 10, 2016 Share Posted November 10, 2016 Ik kan de beginnerstrop van Westholme Razor Strops uit Engeland aanbevelen . Kosten GBP 35 + GBP 12 verzendkosten. Daarvoor krijg je een 3 inch brede strop waar je hele mes makkelijk op past.De strop van latigo leer is ook nog eens ontzettend netjes afgewerkt. Als je linnen erbij wilt als eerste strop dan moet je dat wel vragen. Normaal gebruikt Alistair hennep als eerste strop bij de beginnersuitvoering. Ik heb hem nu bijna 5 maanden dagelijks in gebruik en hij ziet er nog als nieuw uit.' Link to comment Share on other sites More sharing options...
dulac66 Posted November 12, 2016 Share Posted November 12, 2016 Straightrazorsarts heeft ook een erg mooie en niet duur Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts